مصرف بنزین در کرمانشاه به شدت افزایش یافت

سرپرست شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه با بیان اینکه امسال تاکنون ۵۰۷ میلیون و ۲۵۴ هزار و ۸۰۰ لیتر بنزین در استان مصرف شده است، گفت: این میزان نشان از افزایش ۱۸ درصدی مصرف بنزین نسبت به سال گذشته دارد.

مصرف بنزین در کرمانشاه به شدت افزایش یافت

به گزارش مملکت آنلاین،  پیمان بهرامی روز سه‌شنبه در نشست خبری از مصرف ۳۹۰ میلیون و ۵۱۹ هزار و ۷۵۰ لیتر نفت گاز در سال جاری و افزایش چهار درصدی مصرف آن نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود: در استان کرمانشاه ۳۲ هزار خانوار که از نعمت گاز طبیعی محروم هستند از نفت سفید استفاده می کنند که امسال ۱۳ میلیون و ۸۳ هزار و ۵۰۰ لیتر نفت سفید توزیع شده و این میزان با توجه به فصل سرما قطعا افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه امسال ۱۰ میلیون و ۲۳۱ هزار و ۳۹۰ کیلوگرم گاز مایع در استان مصرف شده است که نسبت به سال گذشته ۶۰ درصد کاهش را نشان می دهد، اظهار کرد: همچنین امسال ۱۲۰ میلیون و ۵۴۴ هزار و ۹۵۱ مترمکعب گاز طبیعی (سی ان جی) هم مصرف شد که نسبت به سال گذشته ۱۷ درصد مصرف این سوخت کاهش یافته است.

سرپرست شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه در بخش دیگری از صحبت های خود از قاچاق سوخت به عنوان یکی از معضلات جدی استان نام برد و گفت: متاسفانه قاچاق سوخت به دلیل اختلاف قیمتی که بین فرآورده‌های نفتی در داخل و کشور همسایه وجود دارد، همواره مشاهده می شود و تا زمانی که همسان سازی قیمت سوخت انجام نشود، قاچاق سوخت هم در جامعه ریشه کن نخواهد شد.

بهرامی پایش و کنترل مستمر فرآورده های نفتی را یکی از اولویت های اصلی شرکت پخش کرمانشاه دانست و گفت: کارشناسان واحد فنی و خدمات شرکت پخش پنج بار در ماه و به صورت سرزده از جایگاه های عرضه سوخت بازدید و آزمایشات مختلفی را روی خروجی نازل ها انجام می‌دهند تا مصرف کننده سوخت با بهترین کیفیت را استفاده کند.

وی اضافه کرد: همشهریان می توانند گزارش تخلفات مشاهده شده را با سامانه کشوری ۰۹۶۲۷ در میان بگذارند و شرکت های ۳۷ گانه کشور موظف هستند در مدت ۷۲ ساعت با فرد تماس گیرنده ارتباط برقرار کرده و پاسخ را به مرجع ارائه دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر