مصرف بنزین در کرمانشاه هم روند صعودی پیدا کرد

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه با اشاره به اینکه مصرف بنزین در ایام اربعین ۴۳ میلیون لیتر و ۱۶ درصد افزایش را نشان می دهد گفت : از ابتدای امسال ۳۵۶ میلیون لیتر بنزین در کرمانشاه توزیع شده که نسبت به سال گذشته ۱۹ درصد رشد کرده است.

مصرف بنزین در کرمانشاه هم روند صعودی پیدا کرد

به گزارش مملکت آنلاین، ابراهیم پوریزدانی با بیان اینکه امسال ۳۲ میلیون لیتر نفتگاز در کرمانشاه توزیع شده است اظهار کرد: در جایگاه های سیار و ثابت مرز خسروی و در ایام اربعین ۲۶۵ هزار لیتر نفتگاز توزیع شده و این در حالی است که در جایگاه های سیار مرز هم هشت هزار لیتر بنزین در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفت.

وی از اختصاص ۱۵۳ تن گاز مایع به مواکب و سیلندرپرکنی های استان در ایام اربعین خبر داد و در ادامه افزود : در این ایام و در شهرستان قصرشیرین ۴۳ تن، اسلام آبادغرب ۶۰ تن، کنگاور ۱۰ تن و سایر شهرستان ها ۴۰ تن گاز مایع توزیع و در اختیار مردم قرار گرفته است.

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان کرمانشاه در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به اینکه در ایام اربعین امسال ۲۵۲ هزار لیتر سوخت برای بیش از ۱۱۰ پرواز تامین شده است گفت : از این تعداد ۱۴ پرواز خارجی به مقصد نجف با ۳۱ هزار لیتر سوخت، بیشترین سوختگیری را داشته و این در حالی است که میزان فروش سوخت نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۲۰ درصدی را نشان می دهد.

پوریزدانی با بیان اینکه پروازها از فرودگاه بین المللی شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه به مقاصد نجف، تهران، تبریز، عسلویه، بندرعباس، مشهد، کیش و شیراز بوده است، افزود: مرکز سوختگیری با ظرفیت ذخیره سازی ۳۵۰ هزار لیتری وظیفه سوخت رسانی به ناوگان هواپیمایی را دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر