انفجار مهیب ۴ ساختمان در تبریز، ۵ کشته داشت + جزئیات جدید

انفجار ۴ ساختمان در منطقه ابوریحان تبریز تاکنون ۵ کشته و یک مصدوم بر جای گذاشته است.

انفجار مهیب ۴ ساختمان در تبریز، ۵ کشته داشت + جزئیات جدید

به گزارش مملکت آنلاین، دشتی، معاون عملیات سازمان آتش نشانی تبریز گفت: بر اثر انفجار در ۴ ساختمان مسکونی ۳ واحد کاملا تخریب شده‌ است و به خودرو‌های اطراف ساختمان هم آسیب رسیده است.

او ادامه داد: این حادثه تاکنون ۵ نفر فوتی داشته و ۳ نفر هم به صورت جزئی مصدوم شدند. یک نفر زیر آمار محبوس شده بود که توسط امدادگران نجات پیدا کرد و به بیمارستان منتقل شد.

علت وقوع این انفجار در حال بررسی است.

جزئیات جدید

مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان شرقی با تایید فوت پنج شهروند تبریزی در انفجار واحد مسکونی در منظریه تبریز، گفت: علت انفجار واحد مسکونی منظریه تبریز در دست بررسی است و به زودی اعلام می شود.

 

محمد هنربر اظهار کرد: این انفجار که در سه بامداد امروز اتفاق افتاد ۲ مصدوم نیز برجا گذاشته و به حدود ۱۰۰ واحد مسکونی آسیب زده، شیشه های خانه های اطراف شکسته و در پارکینگ ها آسیب دیده است.

وی با بیان اینکه سه واحد مسکونی نیز به طور ۱۰۰ درصد تخریب شده است، ادامه داد: احتمالا ۲ نفر دیگر از ساکنان منطقه در زیرآوار مدفون شده اند که با تلاش نیروهای امدادی جستجو ادامه دارد.

این حادثه حدود ۳ بامداد امروز در یک ساختمان مسکونی ۲ طبقه واقع در خیابان منظریه تبریز رخ داد.
این حادثه منجر به تخریب و آسیب خانه های اطراف شده و عملیات برای جستجوی محبوسین احتمالی در حال انجام است.
با تلاش آتش نشانان یک خانم از زیر آوار نجات یافته و در اختیار نیروهای اورژانس قرار گرفته است.

دلیل انفجار هنوز مشخص نیست و عملیات آوار برداری و جستجوی محبوسین ادامه دارد، عملیات آوار برداری از محل هنوز ادامه داد و احتمال افزایش آمار تلفات جانی و مصدومان وجود دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر