افتتاح بزرگ‌ترین پل بتنی تبریز

«پل ولایت» به عنوان بزرگترین پل بتنی تبریز به طول ۴۴۰ متر و عرض ۲۴ متر با ۲۲۰ میلیارد تومان هزینه همزمان با میلاد با سعادت منجی عالم بشریت، حضرت مهدی (عج) راه اندازی شد.

افتتاح بزرگ‌ترین پل بتنی تبریز

به گزارش مملکت آنلاین، عابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی چهارشنبه شب در آیین بهره برداری از این پل، تکمیل طرح های ناتمام را از اولویت های دولت عنوان و از اهتمام شهرداری در این مورد قدردانی کرد.

«یعقوب هوشیار» شهردار تبریز هم با اشاره به نقش موثر پل ولایت در مواقع بحرانی گفت: تقاطع غیرهمسطح ولایت پروژه‌ای فرامنطقه‌ای است که در مواقع بحرانی به عنوان پدافند غیرعامل شرق تبریز را تخلیه خواهد کرد.

وی اضافه کرد: در امتداد پل ولایت، پروژه دو کمال نیز جزو طرح های بزرگ است که سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
شهردار تبریز خاطرنشان کرد: با اتمام این دو پروژه فرامنطقه‌ای که نقش پدافند غیرعامل دارند، شاهد کاهش ترافیک در شرق تبریز خواهیم بود.

با افتتاح این پل، فاز اول اتوبان ولایت که ۹ کیلومتر طول دارد، تکمیل شد و اکنون از طریق این پل، دسترسی از کوی نصر، مرزداران و مصلی به کوی ولی عصر و مناطق پیرامون آن میسر شده است.

راه اندازی این پل همزمان با میلاد حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف، با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و عبور کارناوال شادی مردم از روی این پل همراه بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر