یک زخمی بدلیل انفجار مین در سردشت

بخشدار بخش مرکزی سردشت گفت: براثر انفجار یک قبضه مین در نزدیکی روستای «دوله بید» این شهرستان یک نفر زخمی شد.

به گزارش مملکت آنلاین، ناصر یوسفی اظهار کرد: شامگاه گذشته و در نزدیکی روستای «دوله بید» این شهرستان یک مرد ۳۸ ساله بر اثر انفجار مین برجای مانده از دوران جنگ تحمیلی زخمی شد.

وی افزود: این مصدوم با همکاری اهالی روستا به مراکز درمانی در سردشت اعزام شد و اما بر اثر جراحت وارده، پاشنه پای خود را از دست داد.

بخشدار بخش مرکزی سردشت گفت: این فرد اهل سردشت بود به منظور کار به این منطقه رفته بود که به دلیل ناآشنایی به منطقه، وارد محوطه مین‌گذاری شده بود.

یوسفی از شهروندان خواست بدون هماهنگی و همراهی افراد محلی آگاه از تردد در معابر مرزی و محل‌های مین گذاری شده دوران دفاع مقدس خودداری کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر