قتل فردی ۳۷ ساله در نزاع خیابانی شهرستان ورامین

فرمانده انتظامی شهرستان ورامین از دستگیری جوان ۱۸ ساله که در نزاع و درگیری، فردی ۳۷ ساله را به قتل رسانده بود در کمتر از چند ساعت خبر داد.

قتل فردی ۳۷ ساله در نزاع خیابانی شهرستان ورامین

به گزارش مملکت آنلاین، جعفر شمس بیرانوند ظهر امروز چهارشنبه پنجم بهمن ماه در تشریح این خبر در جمع خبرنگاران بیان کرد: در پی اعلام یک مورد نزاع و درگیری بین دو جوان در یکی از میادین شهر ، به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ ، بلافاصله ماموران انتظامی کلانتری ۱۳ شهید بهشتی  به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی خاطر نشان کرد: با حضور ماموران در محل مشخص شد یک جوان ۳۷ ساله در پی یک نزاع خیابانی بر اثر ضربه چاقوی جوان ۱۸ ساله‌ای از ناحیه کمر و گردن به شدت مجروح شده و پس از انتقال به بیمارستان با وجود تلاش تیم پزشکی براثر شدت جراحات وارده فوت کرد.

وی یادآور شد: با تحقیقات گسترده اطلاعاتی ماموران انتظامی کلانتری ۱۳ شهید بهشتی توانستند قاتل را که در یک دامداری در اطراف شهر مخفی شده و قصد فرار به استان دیگری را داشت شناسایی و با هماهنگی قضایی وی را در کمتر از چند ساعت پس از وقوع قتل دستگیر و به کلانتری منتقل کنند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متهم پس از دستگیری در تحقیقات اولیه به ارتکاب قتل پس از درگیری با مقتول  با ضربه چاقو اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ورامین در پایان اظهار کرد: متاسفانه فقدان مهارت‌های لازم و تصمیم گیری در بدترین زمان ممکن یعنی عصبانیت، منجر به بروز این گونه اتفاقات شوم می‌شود که یک فرد را به آغوش سرد خاک سپرده و فرد دیگر را با آینده‌ای تاریک و تباه روبه رو می‌سازد.

انتهای پیام/

ارسال نظر