سوم خرداد اولین کاروان حجاج اعزام می‌شود

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی گفت: بامداد چهارشنبه سوم خرداد اولین کاروان زائران به حج اعزام می‌شود.

سوم خرداد اولین کاروان حجاج اعزام می‌شود

به گزارش مملکت آنلاین، سعید چلندری با بیان اینکه ترمینال سلام به پروازهای زیارتی اختصاص پیدا کرده است، گفت: هماهنگی‌های لازم با تمام ارگان‌ها انجام شده برای اینکه عملیات حج را به‌خوبی انجام دهیم. دو پیش‌پرواز داریم که در ۳۱ اردیبهشت و ۲ خرداد انجام می‌شود و بامداد چهارشنبه اولین کاروان زائران به حج اعزام می‌شود.

وی با بیان اینکه شرایط خوبی در ترمینال سلام انجام شده که بتوانیم خدمت‌رسانی انجام دهیم، افزود: زائران از ۱۰ استان از فرودگاه امام خمینی به حج‌ اعزام می‌شوند؛ ازجمله زائران استان‌های تهران، کرمانشاه، قم، مرکزی سمنان، البرز و زنجان.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی خاطرنشان کرد: ما تاخیرات پرواز را در پروازهای حج سال گذشته و پروازهای نوروزی به حداقل رساندیم و امیدواریم که عملیات حج امسال هم با کمترین تاخیر انجام شود.

همچنین حمیدرضا سیدی -مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران- در این نشست اظهار کرد: فرودگاه‌های کشور برای انجام پروازهای حج امسال وارسی پروازی شده‌اند. همچنین ۱۲۰ سامانه کمک ناوبری همگی چک شده و مشکلی ندارند. از زائران خانه خدا می‌خواهیم چهار ساعت قبل از پرواز به فرودگاه بیایند. 

وی افزود: طی یک‌ماه اخیر با برگزاری جلسه با مدیران فرودگاه‌ها در تهران، همه دستگاه‌های درگیر در عملیات حج برنامه‌ها و تجربیات سال گذشته را بررسی شد تا مشکلی برای انجام پروازها ایجاد نشود بنابراین در خلال عملیات حج، خللی در سایر پروازها ایجاد نمی‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر