اطلاعیه: مدارس و ادارات چندین شهر کشور امروز ۱۲ بهمن تعطیل شد

بارش برف و یخبندان مدارس و ادارات چندین شهر دیگر کشور را تعطیل کرد.

اطلاعیه: مدارس و ادارات چندین شهر کشور امروز ۱۲ بهمن تعطیل شد

به گزارش مملکت آنلاین، تعطیلی مدارس این بار بخاطر برف رخ داد.

مدارس برخی شهرستان‌های کردستان امروز چهارشنبه غیرحضوری است

هاشم ناظمی جلال اظهار کرد: به پیشنهاد ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان و موافقت استاندار کردستان و به دلیل بارش برف مدارس هفت شهر استان روز چهارشنبه به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

وی افزود: براساس این تصمیم مدارس شهری و روستایی شهرستان‌های سقز و دیواندره در تمام مقاطع تحصیلی در هر دو نوبت صبح و عصر تعطیل است و اموزش‌ها از طریق شبکه مجازی شاد انجام می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان ادامه دادڟ: همچنین مدارس تمام مقاطع تحصیلی روستایی در شهرستان‌های قروه و بیجار در هر دو نوبت غیرحضوری است،ضمن اینکه مقطع پیش دبستان و ابتدایی شهری نیز در این دو شهرستان تعطیل است.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان اضافه کرد: در شهرستان‌های سنندج، کامیاران و دهگلان نیز تمام مقاطع تحصیلی مناطق روستایی در هر دو نوبت صبح و عصرتعطیل است و آموزش‌ها غیرحضوری انجام می‌شود.

ادارات هفت شهرستان چهارمحال وبختیاری تعطیل شد

خسروکیانی سرپرست مدیریت بحران استانداری چهارمحال وبختیاری افزود: با توجه به بارش‌های فعلی و شرایط نامساعد جوی، حسب موافقت استاندار، تمام ادارات، سازمان‌ها، نهادها، ارگانها و موسسات به استثنای ادارات خدمات رسان شهرستان‌های، شهرکرد، بن، سامان، کوهرنگ، اردل، کیار و فارسان امروز چهارشنبه ۱۲ بهمن ماه تعطیل اعلام شدند.

وی گفت: فعالیت ادارات، سازمان‌ها، نهادها، ارگان‌ها و موسسات مشمول تعطیلی پنجشنبه به استثنایی ادارات خدمات رسان شهرستانهای لردگان، خانمیرزا، فلارد و بروجن از ساعت ۹ فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

کیانی از آماده باش تمام دستگاه‌های امدادی، خدماتی و انتظامی و پلیس راه، راهداری، شهرداری و دهیاری‌ها تا پایان هفته خبر داد و گفت: تمام مرخصی‌های این دستگاهای خدماتی و امدادی تا پایان هفته لغو شده است.

بارش برف مدارس ابتدایی برخی مناطق زنجان را غیرحضوری کرد

صفی اله کرامتی مدیرکل مدیریت بحران استانداری زنجان افزود: بر این اساس مدارس ابتدایی شهرستان ماهنشان، ایجرود، بخش های مرکزی، سجاسرود خدابنده، بخش های قره پشتلو و زنجان رود و روستاهای ناحیه ۱ و ۲ شهرستان زنجان امروز غیر حضوری است.

وی با بیان اینکه مدارس ابتدایی روستاهای شهرستان‌های ابهر، خرمدره و سلطانیه شیفت صبح بصورت غیر حضوری و در بستر شاد برگزار خواهد شد اضافه کرد: مناطق شهری زنجان، ابهر، خرمدره، سلطانیه، هیدج و صائین قلعه و بخش های افشار و بزینه رود و سایر مقاطع تحصیلی تمامی مناطق طبق روال عادی برگزار خواهد شد.

مدارس برخی شهرستان‌های لرستان تعطیل شد

رضا عزتی به رسانه ها اعلام کرد: ستاد مدیریت بحران در اطلاعیه ای به علت بارش برف و برودت هوا مدارس چهار شهر استان را برای چهارشنبه ۱۲ بهمن ماه تعطیل است.

وی افزود: در شهرستان الیگودرز همه مقاطع تحصیلی همه بخش ها جز بخش مرکزی در نوبت صبح تعطیل و آموزش بر بستر شبکه شاد انجام خواهد گرفت.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان ادامه داد:در شهرستان بروجرد همه مقاطع تحصیلی روستاها و پیش دبستانی شهر بروجرد در نوبت صبح تعطیل و آموزش مجازی است.

عزتی عنوان کرد: در شهرستان دلفان تمام مقاطع در روستاها و همچنین پیش دبستانی و ابتدایی شهری در نوبت صبح تعطیل و آموزش مجازی است.

وی گفت:در شهرستان خرم آباد نیز مدارس دهستان گریت، دهستان کشور، روستای خان آباد، روستای چشم دره و چشم پریان هم همه مقاطع نوبت صبح تعطیل و آموزش مجازی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر