برف، مدارس چندین شهر و استان را تعطیل کرد

برف، مدارس چندین شهر و استان را تعطیل کرد.

برف، مدارس چندین شهر و استان را تعطیل کرد

به گزارش مملکت آنلاین، مدارس چهار استان بدلیل بارش برف تعطیل شد.

تعطیلی برفی مدارس در استان مرکزی

به علت بارش برف، برودت هوا، یخبندان، لغزندگی معابر و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مبنی بر ادامه بارش ها، وضعیت فعالیت مدارس شهرستان های اراک، شازند، خنداب و خمین در نوبت صبح امروز شنبه سوم دی ماه در کلیه مقاطع تحصیلی غیر حضوری شد.

در شهرستان های آشتیان، کمیجان و فراهان مقطع ابتدایی نوبت صبح غیرحضوری شد و مقطع متوسطه اول و دوم با ۱.۵ ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز کردند.

همچنین ادارات شهرستان های اراک، شازند، آشتیان، خمین، خنداب، کمیجان و فراهان با یک ساعت تاخیر آغاز به کار کردند.

تعطیلی مدارس شهرستان‌ها و بخش‌های لرستان

مهدی پازوکی سوم دی‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به بارش برف و برودت هوا، نوبت صبح و عصر مقاطع پیش‌دبستانی و ابتدایی در شهرستان‌های، دلفان، ازنا و بروجرد تعطیل هستند.

وی تصریح کرد: همچنین مقطع پیش‌دبستانی و ابتدایی شهر الیگودرز فقط در نوبت صبح، بعلاوه مقاطع پیش‌دبستانی، ابتدایی و متوسطه اول بخش‌های الیگودرز در هردو نوبت صبح و عصر تعطیل هستند.

مدیرکل مدیریت بحران لرستان خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت جوی استان، از هم استانی‌ها تقاضا می‌شود از سفرهای غیرضروری جدا پرهیز کنند.

تعطیلی و تأخیر برخی از مدارس کهگیلویه و بویراحمد به دلیل بارش برف

سید ولی موسوی گفت: مدارس ابتدایی شهرستان مارگون و بخش لوداب در این استان بدلیل بارش شدید باران، برف و برودت هوا در نوبت صبح امروز شنبه سوم دی ماه تعطیل شده است.

وی افزود: مدارس سایر مقاطع شهرستان مارگون و بخش لوداب با دو ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

مدیر اداره روابط‌ عمومی اداره‌ کل آموزش‌ و پرورش کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: همچنین فعالیت آموزشی مدارس همه مقاطع تحصیلی شهرستان لنده از توابع این استان بدلیل بارش شدید برف با دو ساعت تاخیر آغاز می شود.

گفتنی است که بارش باران و برف در تمامی مناطق کهگیلویه و بویراحمد از عصر روز جمعه آغاز شده، همچنان ادامه دارد و بارش در مناطق سردسیر و کوهستانی بصورت برف و در مناطق گرمسیری باران گزارش شده است.

آخرین وضعیت فعالیت مدارس و ادارات چهارمحال و بختیاری در پی بارش برف

روابط‌عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری اعلام کرد: ادارات امروز مورخ شنبه سوم دی ماه بدون تاخیر آغاز به کار خواهند کرد، البته کارمندان به جز نیروهای خدماتی و امدادی می‌توانند با ثبت مرخصی کار خود را از ساعت ۹ آغاز کنند.
همچنین طبق اطلاعیه اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری، به دلیل بارش برف در سطح استان شنبه ۳ دی‌ماه تمامی مقاطع تحصیلی و مراکز پیش دبستانی و مهدهای کودک در شهرستان‌های کوهرنگ، شهرکرد، سامان، کیار،فارسان، بروجن، اردل و بن به‌صورت غیر حضوری و در شهرستان‌های  لردگان‌، خانمیرزا و فلارد مدارس ساعت ۹صبح  فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.
امتحانات نهایی درکلیه شهرستان‌ها طبق برنامه قبلی راس ساعت مقرر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر