ادامه تعطیلی مدارس برخی استان‌ها بخاطر آلودگی هوا

مدارس دو استان کشور بخاطر آلودگی هوا فردا هم غیرحضوری است.

ادامه تعطیلی مدارس برخی استان‌ها بخاطر آلودگی هوا

به گزارش مملکت آنلاین، آلودگی هوا همچنان ادامه دارد . آموزش در مدارس بخاطر آن غیرحضوری است.

استان مرکزی

رئیس کارگروه اضطرار کاهش آلودگی هوای استان مرکزی گفت: با توجه به آلودگی هوا و تدوام افزایش غلظت‌ آلاینده‌ها، تمام مدارس اراک فردا (سه‌شنبه) و برای سومین روز متوالی به صورت غیرحضوری است.

«مهدی زندیه وکیلی» افزود: عدم حضور دانش آموزان در مدارس برای فردا نیز بر اساس تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی هوا صورت گرفته است و شامل تمام مقاطع تحصیلی در نوبت صبح و عصر می‌شود.

وی بیان کرد: تصمیم‌گیری درخصوص غیرحضوری شدن مدارس در راستای حفظ سلامت دانش آموزان است و انتظار است در این روزها گروه‌های حساس به هیچ عنوان در فضاهای باز حضور پیدا نکنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی ادامه داد: جای تاسف دارد که برخی والدین به راحتی فرزندان خود را به بیرون از منازل و برای خرید به همراه می‌آورند و یا شماری در حال بازی کردن در کوچه‌ها و خیابان‌ها هستند.

زندیه وکیلی تاکید کرد: انتظار است مردم توجه ویژه به رعایت نکات بهداشتی در روزهای ناسالم هوا داشته باشند.

استان آذربایجان‌شرقی

فعالیت مدارس نواحی پنجگانه تبریز، خسروشاه، ایلخچی، شهر جدید سهند و مدارس شهری اسکو فردا سه شنبه ۲۲ آذرماه در تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت‌های صبح غیرحضوری است.

اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی اعلام کرد: در پی تداوم آلودگی هوا و بر اساس تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی هوا مدارس شهری و روستایی نواحی پنجگانه تبریز، خسروشاه و ایلخچی، شهر جدید سهند و در اسکو فقط مدارس شهری در تمامی مقاطع تحصیلی در نوبتت صبح ۲۲ آذر ۱۴۰۱ غیرحضوری بوده و فرآیند آموزش در بستر شاد خواهد بود.

بر اساس این گزارش فعالیت مدارس در نوبت بعد از ظهر در صورت تداوم آلودگی هوا از طریق سایت و کانال های شبکه شاد اداره کل آموزش و پرورش استان به اطلاع دانش آموزان، معلمان و خانواده ها خواهد رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظر