مدارس و دانشگاه‌های این شهرها بدلیل آلودگی هوا تعطیل است

مدارس و دانشگاه‌ها در برخی استان‌های کشور بدلیل آلودگی هوا تعطیل اعلام شد.

مدارس و دانشگاه‌های این شهرها بدلیل آلودگی هوا تعطیل است

به گزارش مملکت آنلاین، در پی ادامه آلودگی هوا، برخی مدارس و دانشگاه‌ها فردا دوشنبه تعطیل و غیرحضوری است.

مدارس شهر اراک فردا غیرحضوری شد

رئیس کارگروه اضطرار کاهش آلودگی هوای استان مرکزی گفت: مدارس شهر اراک روز دوشنبه بیست و یکم آذرماه به صورت غیر حضوری و در شاد برگزار می شود.

مهدی زندیه وکیلی اظهار کرد: بر اساس تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی هوا و با توجه به روند افزایشی غلظت آلاینده ها و پیش بینی سکون هوا، تمامی مقاطع مدارس شهر اراک روز دوشنبه در نوبت صبح و بعدازظهر به صورت غیر حضوری و در بستر شبکه شاد برگزار می شود.
 وی افزود: ‌ موسسات و آموزشگاه های تحت پوشش آموزش و پرورش نیز به صورت غیرحضوری فعالیت خواهند کرد.

آموزش غیرحضوری مدارس در ۴ شهر آذربایجان شرقی

تداوم آلودگی هوا مدارس تبریز را برای سومین روز متوالی غیر حضوری کرد.

کارگروه اضطرار آلودگی هوای تبریز اعلام کرد: همه فعالیت آموزشی در مدارس دولتی و غیر دولتی شهری و روستایی شهرهای تبریز، سهند، خسروشاه و ایلخچی به علت تداوم آلودگی هوا فردا دوشنبه 21 آذرماه در نوبت های صبح و بعد از ظهر در تمام مقاطع تحصیلی غیرحضوری و در بستر شاد خواهد بود.

دانشگاه‌های البرز تعطیل شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز از تعطیلی دو روزه دانشگاه‌های دولتی و غیردولتی استان به علت آلودگی هوا خبر داد.

احمد افضلی با اشاره به تداوم آلودگی هوای استان طی روزهای آتی، گفت: به همین دلیل دانشگاه‌های دولتی و غیردولتی استان طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ۲۱ و ۲۲ آذرماه تعطیل است.

گفتنی است طی این دو روز مانند روزهای شنبه و یکشنبه، مهدهای کودک و پیش‌دبستانی‌ها هم تعطیل و همه مدارس هم به صورت غیرحضوری و در بستر مجازی فعالیت خواهند داشت.

کدام مدارس استان قزوین دوشنبه تعطیل است؟

مدارس استان قزوین در تمامی مقاطع تحصیلی، به‌جز مناطق طارم سفلی، الموت غربی و شرقی، ضیاآباد، خرمدشت و شهرستان آوج، در روز دوشنبه ۲۱ آذر ماه تعطیل و آموزش‌ها به صورت مجازی در بستر شاد برگزار می‌شود.

بنابر اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش قزوین، براساس مصوبه جلسه کارگروه شرایط اضطراری آلودگی هوای استان، مدارس استان قزوین در تمامی مقاطع تحصیلی، به‌جز مناطق طارم سفلی، الموت غربی و شرقی، ضیاآباد، خرمدشت و شهرستان آوج، در روز دوشنبه ۲۱ آذر ماه تعطیل و آموزش‌ها به صورت مجازی در بستر شاد برگزار می‌شود.

مدارس مناطق طارم سفلی، الموت غربی و شرقی، ضیاآباد، خرمدشت و شهرستان آوج، در روز دوشنبه ۲۱ آذرماه، به صورت حضوری برگزار می‌گردد.

انتهای پیام/

ارسال نظر