خدمات اتوبوس‌ها درون شهری آبادان تا آخر سال رایگان شد

شهردار آبادان گفت:خدمات‌رسانی اتوبوسرانی آبادان در تمام خطوط شهر تا پایان سال رایگان است.

خدمات اتوبوس‌ها درون شهری آبادان تا آخر سال رایگان شد

به گزارش مملکت آنلاین، یاسین کاوه‌پور اظهار داشت: از آنجایی که همواره مقام معظم رهبری بر خدمات‌رسانی به مناطق محروم تاکید دارد در راستای حمایت از اقشار کم درآمد و محرومان و همچنین نظر به شعار سال با عنوان مهار تورم، سرویس دهی ناوگان اتوبوسرانی آبادان در تمامی خطوط تا پایان سال رایگان شد.

وی با اشاره به توسعه خدمات دهی به شهروندان آبادانی، افزود: این تصمیم به منظور محرومیت‌زدایی، توسعه متوازن و گسترش استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی اجرایی شده است.

شهردار آبادان گفت: این تصمیم پس از لایحه تقدیمی و همفکری بین شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر به مرحله اجرا رسید.

کاوه‌پور با بیان اینکه همواره بر توزیع عادلانه خدمات در همه مناطق شهر تاکید دارم، افزود: به رغم همه مشکلات و محدودیت‌های مالی ولی به واسطه کار و تلاش شبانه‌روزی، برنامه‌ریزی و بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها، رضایتمندی شهروندان را حاصل خواهیم کرد.

عملیات زیرسازی و روکش آسفالت ۳۰ متری کوی ذوالفقاری آغاز شد

کاوه‌پور اظهارکرد: پس از پیگیری‌ و برگزاری نشست‌های مکرر با مسئولان قرارگاه خاتم النبیاء (ص) عملیات اجرایی زیرسازی و روکش آسفالت ۳۰ متری کوی ذوالفقاری از امروز آغاز شد.

وی افزود: عملیات اجرایی تراش، زیرسازی و روکش آسفالت ۳۰ متری کوی ذوالفقاری بر عهده قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) قرار دارد و اعتبار آن از طریق منطقه آزاد اروند تامین شهرداری آبادان نیز قیر مورد نیاز این پروژه را تامین می‌کند.

شهردار آبادان بیان کرد: در قرارداد منعقد شده با قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) مقرر است از ایستگاه یک تا ۹ منطقه ۳۰ متری کوی ذوالفقاری آسفالت شود.

کاوه‌پور با بیان اینکه پیمانکار این طرح کلیه امکانات، تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز جهت آسفالت را در محل مذکور مستقر کرده است گفت: قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) به عنوان پیمانکار و مجری طرح، اقدامات خود را از امروز آغاز کرد، ضمن اینکه طبق توافقات صورت گرفته مقرر شد آسفالت فروعات این منطقه نیز از خیابان ذوالفقار یک تا ذوالفقار ۵۰ بر عهده آنها باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر