اضافه شدن اتوبوس‌های دوکابین به ناوگان تهران

۴۰ دستگاه اتوبوس دو کابین بازسازی شده وارد ناوگان اتوبوسرانی شهر تهران شد.

اضافه شدن اتوبوس‌های دوکابین به ناوگان تهران

به گزارش مملکت آنلاین، مسئول بازسازی اتوبوس‌های شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اشاره به تزریق ۴۰ دستگاه اتوبوس بازسازی شده به ناوگان اتوبوسرانی شهر تهران گفت: در بحث ناوگان اتوبوسرانی با توجه به فرسودگی، در کنار نوسازی، بازسازی اتوبوس‌ها نیز در دستور کار قرار گرفت.  

حمیدرضا عزیزی افزود: اکنون ۱۲۰ اتوبوس ملکی در دو مرکز درحال بازسازی است و برای سرعت دادن به این روند در آینده مرکز‌های دیگری نیز برای بازسازی به کار گرفته خواهد شد.

حدود ۵۰ درصد ناوگان اتوبوسرانی تهران فرسوده

مسئول بازسازی اتوبوس‌های شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با تأکید بر اینکه حدود ۵۰ درصد ناوگان اتوبوسرانی تهران فرسوده هستند، افزود: ۸۲ دستگاه اتوبوس بازسازی شدند و این در شرایطی است که اتوبوس‌های دو کابین از نشان‌های تجاری خاص اروپایی است و تأمین قطعات اصلی موجب ایجاد تأخیر در روند بازسازی‌ها می‌شد. 

حمیدرضا عزیزی افزود: امیدواریم ظرف سه ماه آینده حدود ۵۰۰ دستگاه اتوبوسی را که برای بازسازی وعده داده شده، اجرایی کنیم.

هزینه یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومانی بازسازی یک اتوبوس

مسئول بازسازی اتوبوس‌های شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره هزینه‌های بازسازی اتوبوس‌ها گفت: بازسازی کامل یک اتوبوس حدود یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان هزینه دارد 

حمیدرضا عزیزی تاکید کرد: اتوبوس‌ها طی قراردادی با شرکت پیمانکار بازسازی می‌شوند و در سال‌های گذشته تعدادی از اتوبوس‌ها به صورت ملکی بوده که به بخش خصوصی واگذار شده و بر همین اساس اتوبوس‌های ملکی کاهش پیدا کرده است.

مسئول بازسازی اتوبوس‌های شرکت واحد اتوبوسرانی تهران درباره کاهش تعداد اتوبوس‌های ناوگان اتوبوسرانی از ۵۰۰۰ به ۱۸۰۰ اتوبوس در ابتدای دوره ششم مدیریت شهری، گفت: تعداد اتوبوس‌های ملکی پس از واگذاری ظرف سال‌های گذشته نه تنها کاهش پیدا نکرده؛ بلکه افزایش نیز داشته است.

حمیدرضا عزیزی افزود: اتوبوس‌های بازسازی شده در خطوط تندروی یک (تهرانپارس – آزادی) خط ۲ (خاوران آزادی) و خط ۳ (علوم تحقیقات آزادگان) مشغول خدمت رسانی خواهند شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر