اعلام کرایه جدید روزهای عادی و تعطیل اتوبوس‌ها در تهران

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران جزئیات میزان افزایش کرایه‌های اتوبوس در روزهای عادی و تعطیل در خطوط مختلف اتوبوسرانی را تشریح کرد.

اعلام کرایه جدید روزهای عادی و تعطیل اتوبوس‌ها در تهران

به گزارش مملکت آنلاین، مهدی علیزاده با بیان اینکه به استناد مصوبه شورای اسلامی شهر تهران از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری بهای خدمات اتوبوسرانی تغییر کرده است، گفت: بر این اساس، نرخ پایه ورودی شبکه اتوبوسرانی در همه خطوط ۱۸۰۰ تومان تعیین شده که در خطوط تندرو به ازای هر ۵ کیلومتر ۴۰۰ تومان افزایش و در خطوط غیر تندرو به ازای هر دو و نیم کیلومتر ۴۰۰ تومان افزایش پیدا کرده است.

وی ادامه داد: کرایه مینی بوس ها ۲۰ درصد و بهای خطوط شبانه و همچنین ایام تعطیل نیز ۵۰ درصد افزایش یافته است.

علیزاده با تاکید بر اینکه تنها یک سوم هزینه خدمات اتوبوسرانی از مردم دریافت می شود، افزود: افزایش نرخ کرایه اتوبوس‌ها بر اساس مصوبه شورای شهر و تایید آن در فرمانداری اجرایی شده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اشاره به فرسودگی ناوگان که ناشی از عمر بالای آن است، خاطرنشان کرد: با اقدامات و برنامه ریزی های صورت گرفته تا پایان سال جاری دو هزار دستگاه اتوبوس به خطوط اضافه می شود و ان‌شاءالله مردم عزیز و شریف پایتخت تغییرات در خدمات رسانی ناوگان اتوبوسرانی را به طور محسوس مشاهده خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر