دستگیری عاملین درگیری در طباخی شهرری

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری چهار نفر که برای نپرداختن پول سفارششان در طباخی اقدام به درگیری و ضرب و جرح کرده بودند، خبرداد.

دستگیری عاملین درگیری در طباخی شهرری

به گزارش مملکت آنلاین، سرهنگ محمدقاسم طرهانی در این‌باره گفت: درپی وقوع یک فقره درگیری و نزاع دسته جمعی و زورگیری در حوالی نیمه شب روز گذشته در خیابان دیلمان شهر ری رسیدگی به موضوع به‌صورت ویژه در دستورکار عوامل کلانتری ۱۳۱ فرماندهی انتظامی شهرری قرار گرفت و پس از حضور ماموران کلانتری در محل مشخص شد چهار تن از اوباش سابقه‌دار به یک واحد صنفی طباخی مراجعه و قصد سفارش غذا بدون پرداحت وجه را داشتند که با فروشنده محل که فردی حدوداً ۵۰ ساله بود درگیر شده و وی را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

طرهانی در ادامه تصریح کرد: با بررسی همه جانبه و اشرافیت اطلاعاتی ماموران مخفیگاه متهمان در یکی از باغ‌های  شهرستان‌های همجوار شناسایی و طی یک عملیات پلیسی متهمان را در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر پلیس انتقال دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه متهمان سابقه متعدد در خصوص درگیری و نزاع دارند، گفت: با تکمیل پرونده و انجام تحقیقات اولیه متمان  در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر