عامل تیراندازی سال ۹۶ محله نظام آباد دستگیر شد

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از شناسایی و دستگیری شرور سابقه دار و متهم تحت تعقیب، با انجام یک عملیات ضربتی در محله سید خندان تهران خبرداد.

عامل تیراندازی سال ۹۶ محله نظام آباد دستگیر شد

به گزارش مملکت آنلاین، سرهنگ سعید راستی اظهارداشت: در اواخر سال ۹۶ پرونده‌ای با موضوع تیراندازی و قدرت نمایی با سلاح در محله نظام آباد تهران به مجموعه پلیس اطلاعات فاتب ارجاع شد.

وی افزود: در این پرونده ۲ فرد مسلح با حضور در یکی از خیابان‌های محله نظام آباد تهران به دلیل خصومت شخصی با یکی از همسایگان اقدام به تیراندازی با سلاح گرم و عربده کشی و قدرت نمایی با استفاده از قمه نموده و این اقدام شرورانه منجر به زخمی شدن و نقص عضو دو خانم جوان از ناحیه کبد و شکم که در محل وقوع جرم حضور داشتند شده بود.

راستی در ادامه با اشاره به اینکه در همان روزهای اولیه و بدو تشکیل پرونده در سال ۹۶ تیم‌های عملیاتی این پلیس موفق به شناسایی و دستگیری یکی از عاملان این درگیری خونین شده و طی یک عملیات غافلگیرانه این فرد شرور را دستگیر و به دادسرا معرفی کرده بودند، تصریح کرد: در اواخر هفته گذشته محل اختفای متهم دوم این پرونده پس از مدت‌ها با تلاش شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) در محدوده سیدخندان شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه این شرور فراری به اتهام تیراندازی و ضرب و جرح شهروندان دستگیر و برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد.

رئیس سازمان اطلاعات پلیس تهران در پایان با بیان اینکه پلیس اجازه قدرت نمایی به مخلان نظم و امنیت عمومی را نخواهد داد، از شهروندان خواست گزارش‌های امنیتی و انتظامی خود را از طریق سامانه ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر