پلیس از دستگیری عاملان درگیری منجر به قتل در حسن آباد خبرداد

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری عاملان درگیری منجر به قتل در حسن آباد خبر داد.

پلیس از دستگیری عاملان درگیری منجر به قتل در حسن آباد خبرداد

به گزارش مملکت آنلاین از پلیس ری، سرهنگ حسینعلی ابن علی در این باره گفت: در پی خبر واصله از سوی مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ ساعت یک بامداد چهارشنبه در خصوص انتقال جوانی به بیمارستان شهدای هفتم تیر با جراحت شدید بر اثر اصابت سلاح سرد (چاقو)، رئیس و تیم عملیاتی کلانتری ۱۷۶ حسن آباد با توجه به حساسیت موضوع در محل درگیری حاضر شدند.

وی ادامه داد: در بررسی‌های تخصصی مشخص شد تعدادی جوان به دلیل اختلافات قبلی با یکدیگر درگیر شده‌اند که این درگیری موجب به جراحت شدید یک مرد جوان شده است.

ابن علی با بیان اینکه این مأموریت با به‌کارگیری چند تیم عملیات کلانتری ۱۷۶ حسن آباد عملیات آغاز شد، بیان کرد: با بررسی های میدانی، تحقیقات تخصصی و استفاده از تجهیزات خاص پلیسی، هویت و محل اختفاء دو نفر اصلی شناسایی و در کمتر از چهار ساعت دستگیر شدند.

سرپرست انتظامی شهرستان ری گفت: با وجود تلاش‌های فراوان کادر درمانی بیمارستان هفتم تیر متاسفانه مرد جوان به علت جراحات شدید ناشی از اصابت چاقو جان خود را از دست داد و پس از اخذ شکایت شکات پایان تحقیقات و تشکیل پرونده متهمان تحویل مراجع قضایی شد.

ابن علی افزود: امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس ری است و با هر شخص یا اشخاصی که به خواهند امنیت را به مخاطره بیندازند با سرعت و قدرت برابر قانون برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر