وعده نماینده مجلس: سال ۱۴۰۲ قطارهای سریع‌السیر یزد - تهران راه خواهد افتاد

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس گفت: پس از پیگیری‌های مکرر، قطارهای سریع‌السیر یزد - تهران در سال ۱۴۰۲ راه‌اندازی می‌شود.

وعده نماینده مجلس: سال ۱۴۰۲ قطارهای سریع‌السیر یزد - تهران راه خواهد افتاد

به گزارش مملکت آنلاین، محمدصالح جوکار اظهار داشت: جلسات متعددی با مسئولان برای راه اندازی مجدد خط ریلی سریع السیر یزد – تهران و بالعکس برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه جلسه ای با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این زمینه برگزار شد، عنوان کرد: در نهایت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دستور قاطعی برای راه اندازی مجدد این قطارها به مدیرعامل شرکت رجا صادر کرد و خطاب به وی اعلام کرد، با سفر به یزد در اسرع وقت موضوع را مورد بررسی قرار داده و به هر شکلی که شده قطار پردیس یزد به تهران راه اندازی شود.

جوکار ادامه داد: پس از پیگیری های مجدد، جلسه ای با حضور مدیرعامل شرکت قطارهای رجا، مدیرعامل بانک رفاه کارگران و عضو هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی برای واگذاری تسهیلات ارزی و ریالی مورد نیاز قطارهای ترنست مسیر ریلی یزد - تهران و بالعکس در سال ۱۴۰۲ برگزار شد.

نماینده مردم یزد و اشکذر افزود: در نهایت مقرر شد پس از واگذاری تسهیلات به شرکت رجا، قطارهای ترنست مسیر ریلی یزد - تهران مجددا راه‌اندازی شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر