قطار مسافربری یزد – تهران آتش گرفت

قطار یزد - تهران به دلیل نقص فنی موتور خانه و وقوع حریق در منطقه بادرود نطنز متوقف شد.

به گزارش مملکت آنلاین، منصور شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در خصوص وقوع حریق ناشی از نقص فنی در دیزل یک قطار مسافربری یزد- تهران در سه کیلومتری محدوده بادرود نطنز به سمت اردستان اظهار داشت: نیرو‌های امدادی فوریت‌های پزشکی و آتش نشانی در محل حاضر شدند و در حال تعمیر سیستم‌های دچار مشکل شده قطار هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تعداد مسافران این قطار را ۲۰۰ نفر اعلام داشته و افزود: نیرو‌های امدادی در حال اقدامات لازم برای رفع نقص موتورخانه قطار هستند و قرار است مسافران با قطار کمکی که از یزد به بادرود می‌آید به مقصد منتقل شوند.

پیش از این خبرگزاری‌های ایران از حضور دو اکیپ از نیروهای امداد اورژانس ۱۱۵ و خودرو آتش نشانی شهرداری بادرود جهت امدادرسانی در ایستگاه راه آهن این منطقه خبر داده بودند.

انتهای پیام/

ارسال نظر