مدارس برخی شهرهای اصفهان و کرمان هم تعطیل شد

مدارس برخی شهرهای اصفهان و کرمان هم تعطیل شد.

مدارس برخی شهرهای اصفهان و کرمان هم تعطیل شد

به گزارش مملکت آنلاین، تعطیلی مدارس به دو استان اصفهان و کرمان رسید.

استان اصفهان

بنا به اعلام شامگاه سه شنبه روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش اصفهان، به علت بارش سنگین برف، تمامی مقاطع شهرستان های سمیرم و باغبهادران وهمچنین مقاطع ابتدایی شهرستانهای دهاقان، شهرضا، مبارکه و زرین شهر فردا ۲۸ دی تعطیل است.

بنا بر این اعلام، سایر مقاطع تحصیلی دهاقان، زرین شهر، مبارکه و شهرضا نیز فردا با دو ساعت تاخیر شروع به کار خواهند کرد.

بر این اساس مدیران مدارس باید به نحوی برنامه ریزی کنند که مدارسی که فردا با دو ساعت تاخیر آغاز به کار خواهند کرد این تاخیر در ساعت پایانی جبران شود.

همچنین اعلام شد که امتحانات داخلی مدارس مقطع متوسطه شهرستان‌های ذکر شده با تشخیص مدیر مدرسه در ساعات آموزشی فردا برگزار خواهد شد.

استان کرمان

مهران باهری شبانگاه سه شنبه افزود: آموزش حضوری مدارس شهرستان رابر در تمامی دوره های تحصیلی به دلیل بارش برف و باران فردا تعطیل است و آموزش از طریق فضای مجازی و شبکه آموزش دانش آموزی (شاد) پیگیری می شود.

وی از تعطیلی آموزش حضوری مدارس شهرستان راور در تمامی دوره های تحصیلی به علت بارش شدید برف و باران خبر داد و افزود: آموزش در مدارس این شهرستان از طریق فضای مجازی پیگیری خواهد شد.

باهری گفت: آموزش حضوری در پیش دبستانی ها و مدارس دوره ابتدایی شهرستان های رفسنجان و انار، شهر سرچشمه و منطقه نوق نیز تعطیل است و آموزش از طریق فضای مجازی پیگیری می شود.

رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: آموزش حضوری مدارس دوره ابتدایی شهرستان زرند و تمامی دوره های تحصیلی مناطق سربنان و دشتخاک از توابع این شهرستان تعطیل و آموزش از طریق فضای مجازی پیگیری می شود.

وی خاطر نشان ساخت: لغو و یا تغییر ساعت آغاز آزمون های داخلی مدارس در شهرستان های راور و رابر با تصمیم شورای مدرسه خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر