کلاهبردار ۲ هزار میلیارد ریالی میاندوآب در یزد دستگیر شد!

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از دستگیری یک کلاهبردار حرفه‌ای با ۲ هزار میلیارد ریال کلاهبرداری در شهرستان میاندوآب با همکاری پلیس آگاهی شهرستان یزد، خبر داد.

کلاهبردار ۲ هزار میلیارد ریالی میاندوآب در یزد دستگیر شد!

به گزارش مملکت آنلاین از پایگاه خبری پلیس، سردار رحیم جهانبخش در تشریح جزئیات این خبر گفت: با توجه به شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی اقدام به کلاهبرداری تحت عنوان پیش فروش آپارتمان در سطح شهرستان میاندوآب کرده است، رسیدگی به موضوع، در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: با اشراف اطلاعاتی و با تلاش‌های شبانه روزی پلیس، پس از هماهنگی قضایب، محل اختفای متهم در شهرستان یزد شناسایی و با همکاری ماموران پلیس آگاهی این شهرستان، متهم طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

جهانبخش افزود: متهم در بازجویی‌های فنی و پلیسی به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری و جعل امضا و اثر انگشت شکات و وکلای پرونده به مبلغ ۲ هزار میلیارد ریال اعتراف و پس از تکمیل پرونده تحویل مراجع قضایب شد.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی اظهار کرد: شهروندان به این نکته توجه داشته باشند که به‌سادگی فریب وعده‌های پوچ و تبلیغات اغواکننده کلاهبرداران، رسید سازهای سایت‌های جعلی و پیام‌ها و آگهی‌های منتشر شده در کانال‌ها و گروه‌های فضای مجازی را نخورده و هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر