سرمربی پرتغالی سپاهان: شاید رودررو جواب مدیرعامل پرسپولیس را بدهم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در واکنش به صحبت‌های رضا درویش گفت: این حرف‌ها را با گوش‌های خودم نشنیدم، اگر روزی چنین حرفی را رو در رو به من بگوید، شاید آن موقع بتوانم جوابی به او بگویم و به او نیز احترام می‌گذارم.

سرمربی پرتغالی سپاهان: شاید رودررو جواب مدیرعامل پرسپولیس را بدهم

به گزارش مملکت آنلاین، خوزه مورایس در نشست خبری پس از پیروزی پر گل برابر پیکان تهران در ورزشگاه نقش‌ جهان اصفهان، اظهار کرد: به هیچ عنوان بازی آسانی نبود و بازی‌های آخر فصل برای هیچ تیمی آسان نیست، ۵ گل زدیم و بازی را بردیم و به سراغ آخرین بازی می‌رویم، همه چیز به بازی آخر برابر مس کرمان بستگی دارد.

وی افزود: بازی با پیکان تمام شده است. بعضی مواقع گل می‌زنیم و برخی مواقع نمی‌زنیم، برخی مواقع موقعیت ایجاد می‌کنیم برخی مواقع نمی‌کنیم و به همین دلیل بازی فوتبال جذاب است.

شاید بازی با مس در اصفهان برگزار شود!

مورایس در پاسخ به این‌که برابر تیم‌های بالا جدول خوب نتیجه گرفتند، اما در مقابل تیم‌های پایین جدول خیر، تصریح کرد: فکر می‌کنم باید بهتر باشیم. شاید آن‌ها خیلی خوب بودند. مقابل نساجی یا تیم‌های دیگر بازی نداریم و با مس کرمان بازی داریم که موقعیتش در جدول هنوز مشخص نیست. فکر نمی‌کنم به بهانه‌های امنیتی میزبانی را از مس کرمان بگیرند.البته بازی حساسی است و شاید ورزشگاه آن‌جا خطرناک باشد و بازی را در اصفهان برگزار کنند.

سرمربی سپاهان در پاسخ به صحبت‌های سرمربی پیکان که پنالتی سپاهان درست ندانست و گفت نباید آنقدر داور به سپاهان کمک کند افزود: متاسفم!

مورایس خاطر نشان کرد: بازی را بردیم و به سراغ آخرین بازی می‌رویم. همه چیز به بازی آخر برابر مس کرمان بستگی دارد.

شاید رودررو جواب درویش را بدهم

وی با اشاره به صحبت‌های مدیرعامل پرسپولیس پس از دیدار با گل‌گهر درباره اینکه مورایس شاید حتی ۱۰ بازیکن کشورش را نیز نشناسد، گفت: شاید او مدرکی برای اثبات این مساله دارد. من هیچ نظری نمی‌توانم در این‌باره بدهم، درک می‌کنم که اینگونه صحبت کند. این حرف‌ها را با گوش‌های خودم نشنیدم، اگر روزی چنین حرفی را رو در رو به من بگوید، شاید آن موقع بتوانم جوابی به او بگویم و به او نیز احترام می‌گذارم.

انتهای پیام/

ارسال نظر