ملوان مانع سخت سپاهان برای بازگشت به صدر

تیم فوتبال سپاهان با تساوی یک بر یک مقابل ملوان متوقف شد و فرصت صدرنشینی را از دست داد.

ملوان مانع سخت سپاهان برای بازگشت به صدر

به گزارش مملکت آنلاین، دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و ملوان بندرانزلی در هفته بیست‌وهفتم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه در ورزشگاه نقش جهان با قضاوت مهدی سیدعلی برگزار شد که در نهایت این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

سپاهان با توجه به برد پرسپولیس مقابل استقلال فرصت این را داشت با برتری در این دیدار به صدر جدول صعود کند و آن‌ها این فرصت را دارند با برتری در چهار دیدار باقی مانده بدون توجه به نتایج رقیبان به جام قهرمانی دست پیدا کنند.

با توجه به رایگان بودند دیدار امروز سپاهان، سیل جمعیت در نقش جهان دیده می‌شد.

شاگردان مورایس در نیمه اول بازی تلاش زیادی برای رسیدن به گل داشتند. سپاهان در این نیمه موقعیت‌های زیادی از دست داد و ۸ بار به سمت دروازه حریف شوت زدند اما هر بار این فرصت‌ها با بدشانسی و یا درخشش ایمان صادقی دروازه‌بان ملوان هدر رفت.

ملوان که بازی تدافعی را در نیمه اول مقابل سپاهان انجام داد، اجازه گلزنی به حریف قدرتمند و مهاجمان توانمند سپاهان را نداد تا طلایی‌پوشان در نیمه‌ای که فقط به دروازه حریف کوبیدند، از گلزنی عاجز بمانند.

سپاهان نیمه دوم نیز بازی را طوفانی آغاز کرد و فشار حملات روی دروازه ملوان را افزایش داد. جدی‌ترین موقعیت این دیدار در دقیقه ۵۴ برای سپاهان از دست رفت. جایی که با خروج اشتباه صادقی دروازه ملوان خالی شده بود و در دهانه دروازه ضربه برگردان مغانلو از بالای دروازه به بیرون رفت.

سرانجام طلایی‌پوشان اصفهانی موفق شدند در دقیقه ۶۰ قفل دروازه ملوان را باز کنند. ارسال زیبا و دقیق رامین رضاییان از روی نقطه کرنر با ضربه سر شهریار مغانلو همراه شد و شهریار موفق شد گل اول را به ثمر برساند تا ورزشگاه نقش جهان منفجر شود.

در حالی که سپاهان چند موقعیت خوب گلزنی را از دست داد این ملوان بود که موفق شد از تنها موقعیت جدی خود استفاده کرده و در دقیقه ۸۶ گل تساوی را به ثمر برساند.

ارسال میلاد شعبانلو به داخل محوطه جریمه با ضربه سر علیرضا خوشکفا و اشتباه امیدنورافکن در آفسایدگیری به سهیل فداکار رسید و این بازیکن با یک ضربه محکم روی پا توپ را از بین پاهای پیام نیازمند به گل تبدیل کرد و حالا سپاهانی‌ها بیشتر حسرت موقعیت‌های از دست رفته خود را می‌خوردند.

در ادامه تلاش سپاهان برای گلزنی حاصلی نداشت و در نهایت این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا این نتیجه بیشتر از همه هواداران پرسپولیس را خوشحال کند.

با این نتیجه سپاهان ۵۶ امتیازی شد و با اختلاف یک امتیازی نسبت به پرسپولیس در رتبه دوم قرار گرفت. ملوان هم با ۲۶ امتیاز در رتبه دوازدهم ایستاد.

انتهای پیام/

ارسال نظر