لیگ برتر فوتبال: صنعت نفت مقابل ذوب آهن متوقف شد تا در آستانه سقوط باقی بماند

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر برابر میهمانش ذوب آهن اصفهان متوقف شد.

لیگ برتر فوتبال: صنعت نفت مقابل ذوب آهن متوقف شد تا در آستانه سقوط باقی بماند

به گزارش مملکت آنلاین، این دیدار عصر جمعه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که در پایان ۲ تیم به نتیجه مساوی یک بر یک رسیدند.

بازی با حملات بی امان شاگردان عبدالله ویسی آغاز شد و هر لحظه نیز حملات تیم میزبان بر روی دروازه ذوب آهن بیشتر می‌شد.

در دقیقه ۲ این دیدار داور به سود تیم صنعت نفت اعلام پنالتی کرد که طالب ریکانی، کاپیتان این تیم توپ را در خلاف جهت دروازه بان ذوب آهن در گوشه دروازه حریف جای داد.

در دقیقه ۱۰ این دیدار، داور این دیدار طالب ریکانی را به دلیل خطای شدید با کارت قرمز از زمین بازی اخراج کرد تا کار برای شاگردان ویسی سخت شود.

در دقیقه ۲۷ این دیدار نیز تیم ذوب آهن یک حمله پر تعداد را در حالی که مدافعان صنعت نفت به هم ریخته بودند ترتیب داد و در نهایت امیرحسین جدی با ضربه ای آرام توپ را درون دروازه گروسیان جای داد.

تیم فوتبال ذوب آهن با استفاده از یک یار بیشتر کنترل بازی را در اختیار گرفت ولی نتوانست از موقعیت‌هایش استفاده کند تا نیمه اول با نتیجه یک بر یک به پایان برسد.

با آغاز نیمه دوم، تیم صنعت‌ نفت آبادان با حملات خود عرصه را بر تیم میهمان تنگ کرد و با حملات پردامنه خود سعی در گلزنی داشت.

شاگردان مهدی تارتار با رفتن به فاز دفاعی اجازه نزدیک شدن مهاجمان نفت به دروازه خود را نداد و شاگردان ویسی در نیمه دوم هر چه زدند به در بسته خورد تا بهترین فرصت برای پیشی گرفتن این تیم از مس کرمان در جدول رقابت ها را از دست دهد.

اشکان خورشیدی به کمک حسین مرادی و علی احمدی قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند.

محمدرضا سلیمانی اصل از تیم ذوب آهن اصفهان نیز در این دیدار با کارت زرد داور جریمه شد.

صنعت‌نفت آبادان در این دیدار با ترکیب فرزین گروسیان، محمد طیبی، میثم تهدیست، حسین سنگرگیر (۷۸- یوسف وکیا)، امید خالدی، حکیم نصاری، رضا امانی‌نژاد (۶۸- فاخر تهامی)، طالب ریکانی، مهدی ممی‌زاده (۶۸- محمدرضا جلیل مزهر)، حسن بیت‌سعید (۹۰- عباس بوعذار) و احمد شریعت‌ زاده (۹۰- حسین باصری) به میدان رفت.

تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با پارسا جعفری، امیرحسین صدقی، حامد نورمحمدی، سید محمد قریشی، پوریا پورعلی (۴۶-بهمن سالاری)، آرمان اکوان، امیرحسین رنگرز جدی، محمدحسین اسلامی (۸۴- ابوالفضل طاهری‌نژاد)، سجاد جعفری (۴۶- صادق صادقی)، محمدعرفان معصومی و محمدرضا سلیمانی اصل وارد زمین شد.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان با این تساوی ۲۲ امتیازی شد تا در رده پانزدهم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال قرار گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر