دیدار تیم‌های قدیمی شمال و جنوب فوتبال برنده نداشت

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از هفته بیست و سوم لیگ برتر برابر میهمانش ملوان انزلی متوقف شد.

دیدار تیم‌های قدیمی شمال و جنوب فوتبال برنده نداشت

به گزارش مملکت آنلاین، این دیدار روز دوشنبه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که در پایان ۲ تیم به نتیجه مساوی یک بر یک رسید.

صنعت نفت آبادان که خطر سقوط را به شدت احساس می کند نیمه اول را هجومی آغاز کرد و بارها با حرکات پا به توپ مهاجمانش عرصه را بر مدافعان ملوان سخت کرد.

عبدالله ویسی که برای نخستین بار روی نیکمت تیم صنعت نفت نشسته بود تیمش را با ترکیب هجومی وارد زمین کرد و برای کسب سه امتیاز میهمان شمالی خود را در زمینش حبس کرد.

در دقیقه ۳۰ توپ حکیم نصاری روی سر امیر حسین فرهادی نشست و پاس او به احمد شریعت زاده رسید و او با یک ضربه پا دقیق ‌دوازده ملوان را باز کرد.

اما در دقیقه ۳۲ پاس سجاد بازگیر به مهران احمدی رسید و او با پای چپ دروازه حریف را باز کرد.

در ادامه تیم صنعت نفت فشار زیادی بر روی دروازه ملوان آورد ولی موفق به گشودن دروازه حریف نشد تا بازی در نیمه اول با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم نفتی ها بازی هجومی را در دستور کار خود قرار دادند و ویسی با فرستادن فاخر تهامی دل به حرکات تکنیکی این بازیکن بست.

شاگردان ویسی که در نیمه دوم سراسر هجوم بودند هر چه زدند به در بسته خورد و توپهایشان به هر شکلی به دروازه ملوان وارد نشد.

کوپال ناظمی، هادی طوسی و رضا حیدری قضاوت ابن دیدار را بر عهده داشتند.

سعید کریمی، محسن انبساطی، پدرام قاضی پور و مجید عیدی از تیم ملوان انزلی و رحیم آلبوغبیش از صنعت نفت آبادان در این دیدار با کارت زرد داور جریمه شدند.

تیم صنعت نفت آبادان در این دیدار با ترکیب فرزین گروسیان، محمد طیبی، میثم تهی‌دست، یوسف وکیا، امید خالدی، رحیم آلبوغبیش، حکیم نصاری(۷۵- محمد جلیل زهیر)، فردین یوسفی، مهدی ممی‌زاده، امیرحسین فرهادی(۴۶- فاخر تهامی) و احمد شریعت‌زاده(۹۲- فردین یوسفی) به میدان رفت.

تیم ملوان نیز با ترکیب ایمان صادقی، مصطفی نائیج‌پور، سعید کریمی، مجید عیدی، پدرام قاضی‌پور، میلاد شعبانلو(۶۷- محسن انبساطی) ، محمدصادق بارانی، مهدی مومنی(۶۷- میلاد جهانی)، مهران احمدی(۷۹- مسعود کاظمین)، سجاد بازگیر(۸۴- علیرضا خوش کفا)و سهیل فداکار(-۸۴-امیر شهیم) وارد میدان شد.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با این تساوی ۱۳ امتیازی شد و در رده پانزدهم جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر قرار گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر