بدلیل باخت سنگین نساجی، بازیکنان و کادر فنی جریمه شدند

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران تمامی اعضای این باشگاه را ۱۰ درصد جریمه کرد.

به گزارش مملکت آنلاین، با اعلام ایزد سیف‌الله‌پور در پی کسب نتایج ضعیف در نیم فصل دوم و ناکامی‌های ادامه دار این تیم، کلیه اعضای باشگاه نساجی مازندران ۱۰ درصد جریمه شدند.

مدیرعامل این باشگاه ضمن عذرخواهی از هواداران گفت: نگاه ما به آینده امیدوارانه و طبق برنامه‌ریزی انجام شده است. حضور آبرومندانه‌ای را در فصل پیش‌رو و لیگ قهرمانان آسیا خواهیم داشت.

تیم نساجی مازندران در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال برابر تیم صنعت نفت آبادان ۴ بر صفر بازی را واگذار کرد تا با ۲۵ امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار بگیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر