نساجی به دنبال یک مربی اسپانیایی

مربی اسپانیایی سابق الشباب در آستانه هدایت تیم نساجی قرار دارد.

نساجی به دنبال یک مربی اسپانیایی

به گزارش مملکت آنلاین، باشگاه نساجی پس از کسب نتایج ضعیف در ۲۵ هفته گذشته جلسه هیات مدیره تشکیل داد و در نهایت تصمیم گرفت با حمید مطهری، مربی خود قطع همکاری کند. این جلسه با حضور مطهری برگزار شد و قطع همکاری به صورت دو طرفه صورت گرفت.

این باشگاه همچنین با گزینه مدنظر خود برای هدایت نساجی مذاکره و به توافقاتی نیز دست پیدا کرد و این گزینه تا ساعاتی دیگر وارد ایران می‌شود. کارلوس هرناندز، مربی اسپانیایی که سابقه هدایت الشباب عربستان را دارد، در آستانه هدایت تیم نساجی قرار داد. او آخرین بار هدایت العربی در لیگ دسته یک عربستان را به عهده داشت. هرناندز همچنین در لیگ‌های اوکراین، امارات، قبرس و جبل الطارق سابقه کار دارد.
رضا حدادیان، مالک باشگاه نساجی در خصوص جدایی مطهری و حضور این مربی اسپانیایی عنوان کرد: جلسه هیات مدیره با حضور آقای مطهری برگزار و برخی موارد در آن بررسی شد که در نهایت تصمیم به قطع همکاری گرفته شد. حمید مطهری یکی از سرمایه‌های فوتبال ایران است و با پرسپولیس افتخارات زیادی به دست آورد.
او ادامه داد: مطهری از نظر فنی قابلیت بسیار بالایی دارد و در نیم فصل اول تیم را تا رده پنجم بالا آورد اما در نیم فصل دوم نتایج خوبی به دست نیامد. هواداران از عملکرد تیم راضی نبودند و توقعات بالا رفته بود. مطهری شاید کمی از بازیکنان ناراحت بود و کمی دلخوری داشت اما برایش آرزوی موفقیت دارم. او سرمایه‌ باشگاه ماست و مطمئنم در آینده سمت خوبی می‌گیرد.
مالک باشگاه نساجی اضافه کرد: با صحبت‌هایی که در جلسه داشتیم به توافق رسیدیم که ادامه همکاری ندهیم. نساجی خانه حمید مطهری است و ان‌شاءالله در آینده با تجربه بیشتری برگردد. انتخاب ما یک مربی خارجی است که سابقه کار در کشورهای عربی را دارد. او به این هفته از مسابقات می‌رسد و باید ببینیم در پنج هفته باقی مانده چه نتایجی کسب می‌کند. او تیم را می‌شناسد و قراردادمان را برای این فصل و فصل آینده می‌بندیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر