"سریک" در اردکان بر بام لیگ دسته اول والیبال بانوان ایستاد/علی بابا از اصفهان و سریک گنبدکاووس لیگ برتری شدند

تیم والیبال "سریک گنبد کاووس" با برتری مقابل ستارگان "درخشان تربت حیدریه"، مجوز حضور در مسابقات لیگ برتر والیبال بانوان کشور را از آن خود کرد.

"سریک" در اردکان بر بام لیگ دسته اول والیبال بانوان ایستاد/علی بابا از اصفهان و سریک گنبدکاووس لیگ برتری شدند

به گزارش مملکت آنلاین، نماینده استان گلستان موفق شد در مرحله نیمه نهایی لیگ دسته اول والیبال باشگاه های کشور، حریف خود ستارگان درخشان تربت حیدریه را با نتیجه ۳ بر صفر شکست دهد تا علاوه بر صعود به مرحله نهایی، مجوز حضور در لیگ برتر والیبال بانوان را اخذ کند.

در مرحله نهایی لیگ دسته اول والیبال بانوان کشور با نام "جام سردار دل‌ها" ، تیم های سریک گنبدکاووس، ستارگان درخشان تربت حیدریه، علی بابا اصفهان، موحم فریدونکنار، چادرملوی اردکان، الماس جم بوشهر، فدک قم و خیام بتن نیشابور طی سه روز در سالن آیت الله خاتمی(ره) به  رقابت پرداختند.

این دیدارها به دلیل تداوم شیوع ویروس کرونا با رعایت نکات بهداشتی به صورت دوره‌ای و متمرکز به میزبانی اردکان یزد برگزار شد که شب گذشته با مراسم اختتامیه و اهداء جوایز تیم های اول تا سوم با حضور مسئولان استانی و این شهرستان به کار خود پایان داد.

گفتنی است، تیم های اول و دوم جواز حضور در لیگ برتر بانوان کشور را کسب می‌کنند که علی بابا از اصفهان به همراه سریک گنبدکاووس، فصل آینده لیگ برتری شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر