ادعای عجیب سرمربی استقلال: داوران مرا دوست دارند

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: یک کارت زرد دریافت کردم، نمی‌دانم چرا و به چه علت این کارت به من داده شد اما احساس می‌کنم داوران عاشق من هستند و مرا دوست دارند.

ادعای عجیب سرمربی استقلال: داوران مرا دوست دارند

به گزارش مملکت آنلاین، ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم فوتبال استقلال جمعه شب در نشست مطبوعاتی بعد از دیدار با هوادار که با برتری یک بر صفر آبی‌پوشان به پایان رسید، اظهار داشت: بازی در اختیار ما بود و به آنچه لیاقت و استحاقش را داشتیم دست پیدا کردیم، پیروزی حق استقلال در این بازی بود.

وی افزود: حریف خوب بازی کرد و بازی نزدیکی نسبت به استقلال داشت، به آنها تبریک می‌‎گویم که تیم خوبی دارند، به سرمربی و بازیکنان این تیم خسته نباشید می‌گویم که با تمام وجود کار می‌کنند. نیمه دوم برای ما خیلی سخت بود، اما در مجموع لایق پیروزی بودیم.

ساپینتو تصریح کرد: یک کارت زرد دریافت کردم، نمی‌دانم چرا و به چه علت این کارت به من داده شد اما احساس می‌کنم داوران عاشق من هستند و مرا دوست دارند، من امروز با داور و حتی کمک‌هاش صحبتی نکردم بلکه با کادر خودم حرف می‌زدم.

وی تاکید کرد: هنوز در آغاز کار هستیم و تنها یک سوم مرحله را گذرانده‌ایم. مقاطع سخت لیگ باقی مانده است. قسمت دوم لیگ هم سخت‌تر از قسمت اول است. حرف‌های زیادی برای گفتن داریم و این موضوع را خواهید دید.

سرمربی استقلال درباره نیمکت نشینی ابوالفضل جلالی و صالح حردانی توضیح داد: این بازیکنان را دوست دارم. دو بازیکن در دفاع راست دارم که خیلی خوب هستند. همین شرایط در دفاع چپ هم وجود دارد. نمی‌توانم تمام نفرات را وارد زمین کنم.

وی اعلام کرد: خیلی دوست داشتم دربی قبل از جام جهانی برگزار شود اما این اتفاق رخ نداد و به بعد از جام جهانی افتاد، حالا برای آن زمان برنامه‌ریزی می‌کنیم.

ساپینتو همچنین در خصوص تیم ملی فوتبال گفت: اسکوچیچ در تیم ملی خوب کار کرد. تیم ملی با کی‌روش هم خیلی خوب کار می‌کند. ایران باید مقابل ۲ تیم قدرتمند بازی کند. فقط باید خونسرد باشند و اجازه بدهند تیم ملی کار خودش را انجام بدهد و به تیم اعتماد به نفس و انرژی مثبت بدهند.

سرمربی استقلال در پایان گفت: شرایط ما برای سوپر جام خوب است و یک بازی متفاوتی را از استقلال شاهد خواهیم بود. این بازی برای جام است و برایمان ویژه و مهم است. باید سطح خیلی بالایی داشته باشیم تا برنده شویم.

انتهای پیام/

ارسال نظر