سرمربی استقلال: از روند تیم راضی هستم و در حال حرکت رو به جلو هستیم

سرمربی استقلال می‌گوید تیمش کار سختی برابر پیکان خواهد داشت.

سرمربی استقلال: از روند تیم راضی هستم و در حال حرکت رو به جلو هستیم

به گزارش مملکت آنلاین، ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل پیکان در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: عصر همگی بخیر. درباره بازی پیش رو باید بگویم که در مقابل تیمی بازی می‌کنم که خیلی منظم است و می‌داند چطور دفاع کند. خط دفاعی و خط هافبک خوبی دارد. ۲ مهاجم این تیم همیشه در جناح هستند و عملکرد خودشان را بر جای می‌گذارند. بازی سختی خواهد بود. حریف منتظر اشتباهات ما خواهد بود. ما باید صبور باشیم و کیفیت لازم را داشته باشیم و از فرصت‌های خود به بهترین شکل استفاده کنیم و گل بزنیم. مهم است که در اوایل بازی گل بزنیم. تمام هفته ما  روی این مسائل کار کردیم. امیدواریم بازی پیش رو را ببریم و امتیاز این بازی برای ما مهم است.

او درباره ترکیب اصلی تیمش گفت: چه کسانی مخالف هستند؟ بازیکنان قبلی همچنان از استقلال حمایت می‌کنند. من تمامی مخالفت‌ها و انتقادات را قبول می‌کنم. شاید بازیکنان قبلی باید مربی باشند چون صحبت کردن خیلی راحت است. آن‌ها از مسائل تیمی ما خبر ندارند. برای من نظراتی مهم است که استقلالی هستند و از تیم حمایت کردند. برای من نظرات این افراد مهم است نه بازیکنان قبلی. برای من نظرات مدیرعامل و افراد مهم استقلال اهمیت دارد. اشخاص دیگر باید بیشتر بدانند تا درباره تیم نظر بدهند. خیلی راحت است بدون اطلاعات صحبت کنی. ما بحثی نداریم که باعث انتقاد شود. ما ۴ بازی کردیم و همه باهم هستیم. همه تیم‌ها می‌بازند و می‌برند و باید حمایت شوند و زمانی که دانش داشتیم صحبت کنیم. می‌دانم که این انتقادات از کجا می‌آید و منتقدان چه می‌خواهند.

او درباره روند تیمش گفت: واقعا خوشحال هستم. برخی بازیکنان ما هنوز به کیفیت مطلوب خودشان نرسیده‌اند. برخی بازیکنان هستند که شرایط ایده‌آل نرسیده‌اند. آرش رضاوند و مهدی قایدی از این دست بازیکنان هستند. تیم نیاز به زمان دارد. در کل از شرایط تیم راضی هستم. ما حتی از سپاهان هم بهتر بودیم و سپاهان از اشتباهات ما استفاده کردند. در بازی هفته گذشته مقابل نفت باید می‌بردیم. من درباره تیم خودم مثبت‌اندیش هستم. ما داریم خوب کار می‌کنیم و از روند خود راضی هستم و حریف هم بازیکنان خوبی دارد. ما باید بازی به بازی بهتر شویم.

او درباره شرایط آمانوف در استقلال گفت:‌ آمانوف فصل گذشته چند بازی کرد و چند گل و پاس گل داد؟ چرا درباره بازیکنان دیگر سوال نمی‌کنید؟ نمی‌خواهم به طور فردی صحبت کنم. آمانوف فصل گذشته در ۶ بازی در ترکیب اصلی حضور داشته است و در ۳ بازی هم حضور نداشته است و ۵ بازی روی نیمکت بوده است و هیچ گل و پاس گلی به ثمر نرسانده است. اگر شما درباره بازیکن تاثیرگذاری صحبت می‌کردید شرایط فرق می‌کرد اما آمانوف تاثیر خاصی نگذاشته است. من به تمام نظرات احترام می‌گذارم. آمانوف بازیکن با استعدادی است اما به عنوان یک بازیکن جوان باید یاد بگیرد و سخت کار کند. اگر ببینم فرصت بازی کردن دارد، حتما این فرصت را به او می‌دهم اما فعلا تغییری صورت نگرفته است.

انتهای پیام /

ارسال نظر