دبیر، نامه استعفای نائب رئیس فدراسیون کشتی را پاره کرد

رئیس فدراسیون کشتی استعفای حمید سوریان را پاره کرد و به او گفت: با هم به فدراسیون آمدیم و باید تا آخر این راه با هم باشیم.

دبیر، نامه استعفای نائب رئیس فدراسیون کشتی را پاره کرد

به گزارش مملکت آنلاین، حمید سوریان نایب رئیس فدراسیون کشتی روز گذشته (دوشنبه) از سمت خود استعفا کرد تا پس از حدود ۳ سال همکاری با علیرضا دبیر، دیگر سمتی در فدراسیون کشتی نداشته باشد.

در همین راستا محمد ابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: استعفای سوریان چیز جدیدی نبود و او اولین بار حدود یکسال و نیم پیش این موضوع را اعلام کرد که در همان زمان نشست صمیمانه و دوستانه‌ای با حضور علیرضا دبیر رئیس فدراسیون و حمید سوریان برگزار و بسیاری از مسائل مطرح شد. در آن جلسه فنی و دوستانه سوریان به دبیر گفت ادامه کار در فدراسیون به دلیل مشکلات و مشغلات شخصی سخت شده که دبیر خطاب به او  گفت" این آشی است که خودتان برای من پختید، پس باید تا آخر با هم باشیم". در نتیجه بحث استعفای سوریان حل و فصل شد و این موضوع تا به اکنون دیگر تکرار نشد.

سخنگوی فدراسیون درباره استعفای روز گذشته سوریان که در رسانه ها مطرح شد نیز گفت: استعفای اخیر مربوط به یک هفته قبل است که سوریان مجددا بحث استعفا را به دلیل مشکلات شخصی مطرح کرد. او این بار استعفانامه خود را در محل فدراسیون به علیرضا دبیر تحویل داد. از آنجائیکه رابطه سوریان و دبیر بسیاری دوستانه و صمیمانه است و این دو قهرمان نامدار از نوجوانی با یکدیگر در یک محل بزرگ شده اند و با هم خیلی راحت هستند؛ دبیر با خنده و شوخی نامه استعفای سوریان را پاره کرد و با همان لحن دوستانه به او گفت تا روزی که من در فدراسیون هستم شما هم هستید.

سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: بدین ترتیب این موضوع دوستانه و به سادگی حل و بحث استعفای سوریان منتفی شد. این در حالیست که سوریان روز گذشته هم به فدراسیون آمد و همچنان به عنوان نایب رئیس فدراسیون حضور داشت. او حتی لیست اردونشینان تیم ملی کشتی فرنگی را هم رویت و نظرات خود را بیان کرد. او همچنان در فدراسیون کشتی همچون سابق فعالیت می‌کند و امور محوله زیر نظر وی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر