رئیس سازمان خصوصی سازی از افشای جزئیات قرارداد‌های استقلال و پرسپولیس خبرداد

رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: به تدریج با شفافیتی که در عملکرد مالی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اتفاق می‌افتد به سمت انضباط مالی خواهیم رفت و آن زمان جزئیات قرارداد‌ها هم افشا خواهد شد.

رئیس سازمان خصوصی سازی از افشای جزئیات قرارداد‌های استقلال و پرسپولیس خبرداد

به گزارش مملکت آنلاین، حسین قربانزاده گفت: بورسی شدن سرخابی‌ها آغاز فصل جدیدی از فرآیند شفافیت است و این شفافیت باید در مورد همه باشگاه‌ها نیز اتفاق بیفتد.مجموع ارقام قرارداد‌های بازیکنان و کادر فنی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در سایت کدال افشا شده است و به تدریج با شفافیتی که در این دو باشگاه و دیگر باشگاه‌هایی که شرکت‌های بالاسری آن‌ها بورسی است اتفاق می‌افتد به سمت انضباط مالی خواهیم رفت و آن زمان جزئیات قرارداد‌ها هم افشا خواهد شد.
او می گوید: البته از هر قرارداد یک نسخه به سازمان بورس و یک نسخه به سازمان خصوصی سازی داده شده است. نامه‌ای را به هفت شرکت مهم بورسی که باشگاه لیگ برتری دارند نوشتم که این باشگاه‌ها هم باید هفته آینده مجموع قراداد‌های بازیکنان و مربیان خود را اعلام کنند.
رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: این یک رقابت ناسالم است که استقلال و پرسپولیس قراردا‌دهای خود را افشا کنند، اما بقیه باشگاه‌ها این کار را انجام ندهند.فرایند افشای اطلاعات و باز شدن جعبه سیاه اطلاعات باشگاه‌ها آغاز شده و ادامه دارد و این روند برگشت ناپذیر است و همه شرکت‌هایی که یا خودشان در بورس حضور دارند و یا شرکت‌های بالاسری آن‌ها حضور دارند، باید قرارداد‌های خود را برای ایجاد شرایط رقابتی افشا کنند.
نماد باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس، صبح امروز در بازار پایه فرابورس ایران بازگشایی و هر سهم ۳۴۵ تومان کشف قیمت شد. پس از کشف قیمت، در اولین روز معاملاتی این نماد ۵۸ میلیون و نهصد و هشتاد و یک هزار سهم به ارزش بیش از ۲۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان و به قیمت ۳۴۴۹ ریال معامله شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر