یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال؛

صعود تراکتور، شهر خودرو و نود به جمع ۱۶ تیم برتر جام حذفی

در رقابت‌های مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال، تیم‌های تراکتور، شهر خودرو و نود ارومیه به پیروزی رسیدند.

صعود تراکتور، شهر خودرو و نود به جمع ۱۶ تیم برتر جام حذفی

به گزارش مملکت‌آنلاین، در ادامه رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران، امروز (یکشنبه) سه بازی انجام شد. تراکتور مقابل پاس به پیروزی رسید، شهر خودرو توانست نساجی مازندران را شکست دهد و نود ارومیه هم برابر نیرو زمینی به برتری رسید.

شاگردان دنیزلی نیمه اول بازی را خوب شروع کردند و توانستند در دقیقه ۱۴ توسط اشکان دژاگه از رقیب خود پیش بیفتند. دومین گل تراکتور هم در نیمه اول و در دقیقه ۴۱ به ثمر رسید و زننده گل محمد رضا آزادی بود. در نیمه دوم با وجود اینکه روح الله سلطانی در دقیقه ۶۷ برای پاس از نقطه پنالتی گلزنی کرد اما این برای جبران باخت کافی نبود و بازی با نتیجه ۲ بر یک به اتمام رسید.

در دیگر بازی رقابت‌های جام حذفی، تیم شهر خودرو به مصاف نساجی مازندران رفت و توانست با یک گل به پیروزی برسد. تک گل بازی را اکبر صادقی در دقیقه ۷۱ برای شهر خودرو به ثمر رساند تا عامل صعود تیمش به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باشد.

همچنین در رقابتی دیگر از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی تیم نود ارومیه مقابل نیروی زمینی با دو گل به پیروزی رسید. گل‌های این بازی را علیرضا قاسمی در دقیقه ۵۲ و وحید نعمتی در دقیقه ۸۸ وارد دروازه نیروی زمینی کردند.

منبع: ايسنا

ارسال نظر