بایرن مونیخ با شکست پادربون صدرنشین شد

تیم فوتبال بایرن مونیخ به لطف شکست لایپزیگ مقابل شالکه و برتری برابر پادربون به تنهایی در صدر جدول رده‌بندی این رقابت ها ایستاد.

بایرن مونیخ با شکست پادربون صدرنشین شد

به گزارش مملکت‌آنلاین، شاگردان «نیکو کواچ» در این دیدار که از هفته ششم و در ورزشگاه «بنتلر آرنا» برگزار شد با دشواری از سد تیم سخت‌کوش و تازه صعود کرده پادربورن گذشته و به صدر جدول نقل مکان کردند.
در این دیدار که با نتیجه ۳ بر ۲ تمام شد برای باواریی‌ها «سرژ گنابری» در دقیقه ۱۵، «فیلیپ کوتینیو» در دقیقه ۵۵ و «رابرت لواندوفسکی» در دقیقه ۷۹ گلزنی و مقدمات صعود این تیم را به صدر جدول فراهم کردند.
برای پاردبورن نیز اگرچه «پروگر» در دقیقه ۶۸ و «جیمز کالینز» ‌در دقیقه ۸۴ موفق به گلزنی شدند اما نتوانستند از شکست تیم‌شان جلوگیری کنند.
کواچ با وجود اینکه به نظر می‌رسید تیمش برابر پادربورن با مشکل چندانی مواجه نخواهد شد از ترکیب اصلی استفاده کرد.
در این دیدار آنچه که بیش از همه به چشم می‌آمد سخت‌کوشی و تلاش بازیکنان پادربورن بود؛ آنان که از حمایت هواداران خودی برخوردار بودند هرچند بازی تهاجمی را در دستور کار نداشتند اما ۱۱ حمله روی دروازه باواریایی‌ها تدارک دیدند.
در این دیدار «مانوئل نویر» ‌ دروازه‌بان ملی‌پوش بایرن مونیخ در به ثمر رسیدن هر ۲ گل حریف مقصر بود و در سوی مقابل نیز فاصله مدافعان میانی پادربورن کار دست این تیم داد و گل باواریایی‌ها روی هر سه گل از این ضعف استفاده کردند.
تیم بایرن مونیخ با کسب برتری در این دیدار ۱۴ امتیازی شد و در صدر جدول رده‌بندی بوندسلیگا قرار گرفت.
تیم پادربورن نیز با یک امتیاز در قعر جدول رده‌بندی این مسابقات باقی ماند.
نتایج دیدارهای همزمان نیز از قرار زیر است:
آگزبورگ صفر – بایرلورکوزن ۳
هافن هایم صفر – مونشن گلادباخ ۳
ماینتس صفر – وولفسبورگ یک
لایپزیک یک – شالکه صفر

منبع: ایرنا

ارسال نظر