کامبک برد پرسپولیس برابر ذوب‌آهن با طعم نارنجک

تیم پرسپولیس بازی باخته را برابر ذوب آهن برد.

به گزارش مملکت آنلاین، ذوب آهن و پرسپولیس امروز (دوشنبه) در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به سود پرسپولیس به پایان رسید.

اسد بیگی در دقیقه ۳۷ برای ذوب‌آهن و مغانلو در دقیقه ۶۹ و عبدی در دقیقه ۸۱ برای پرسپولیس گل‌زنی کردند. پرسپولیس با این نتیجه ۴۸ امتیازی شد و به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان در رده دوم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

ذوب‌آهن هم ۲۱ امتیازی باقی ماند و در رتبه پانزدهم قرار می‌گیرد و حالا خطر ماشین‌سازی که با ۱۹ امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به ذوب‌آهن در رده پانزدهم قرار دارد را بیشتر احساس می‌کند.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، حسین کنعانی، کمال کامیابی‌نیا، مهدی شیری، وحید امیری، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، مهدی ترابی، احسان پهلوان (شهریار مغانلو، دقیقه ۶۸)، امید عالیشاه و عیسی آل‌کثیر (مهدی عبدی، دقیقه ۴۶)

ترکیب ذوب‌آهن: شهاب گردان، وحید محمدزاده، سیدعبدالله حسینی، مسعود ابراهیم‌زاده، میلاد جهانی، رضا محمودآبادی، پیمان رنجبری، سینا اسدبیگی، فرشاد محمدی‌مهر، محمد سلطانی‌مهر، مجتبی حق‌دوست

پیش از شروع بازی و قبل از ورود سرخپوشان، پرتاب نارنجک به سمت اتوبوس این تیم حاشیه‌هایی را ایجاد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر