پرسپولیس دربی جنجالی را از استقلال برد و به صدر آمد / شهرآورد تحت تاثیر اعتراضات و خطاهای پیاپی بازیکنان دو تیم

پرسپولیس دربی نود و پنج را که لحظات پایانی اش جنجالی شد ، با شکست استقلال به صدر جدول صعود کرد.

پرسپولیس دربی جنجالی را از استقلال برد و به صدر آمد / شهرآورد تحت تاثیر اعتراضات و خطاهای پیاپی بازیکنان دو تیم

به گزارش مملکت آنلاین، هفته بیست و سوم لیگ برتر با برگزاری نود و پنجمین دربی پایتخت پیگیری شد.

در این بازی که در ورزشگاه آزادی و به قضاوت علیرضا اکبریان برگزار شد، تیم پرسپولیس با برد یک بر صفر برابر استقلال، سه امتیاز ارزشمند را از آن خود کرد و موقتا به صدر جدول صعود کرد.

در این مسابقه که اعتراضات پیاپی بازیکنان، صحبت‌های ناتمام نیمکت دو تیم و نفرات درون زمین با داور زیبایی دیدار را گرفته بود و حتی اعتراض کارشناسان و گزارشگر بازی را نیز در پی داشت، دو تیم خطاهای زیادی روی یکدیگر انجام دادند و این اتفاق جای بازی فوتبال و ایجاد موقعیت‌های گلزنی را گرفت.
ضمن اینکه حضور اندک تماشاگران در جایگاه وی‌آی‌پی و برخی صندلی‌ها نیز در نوع خود عجیب بود.

سید جلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس تهران هم با حضور در ترکیب امروز سرخ‌ها مقابل استقلال، با  ۳۹ سال و ۳ ماه و ۱۰ روز به مسن ترین بازیکن تاریخ دربی جای رضا عنایتی را گرفت.

photo_2021-05-14_21-04-48

عیسی آل کثیر روی اشتباه مدافعان استقلال در آفسایدگیری ضربه وحید امیری را در ریباند در دقیقه ۵۵ به گل تبدیل کرد ضربه‌ای که اعتراضات استقلالی‌ها را تحت عنوان آفساید در پی داشت درحالیکه گل کاملا در موقعیتی سالم به ثمر رسید.

photo_2021-05-14_21-05-25

این در حالیست که مشکوک‌ترین صحنه بازی در دقایق ابتدایی بازی رخ داد که تصاویر نشان می‌داد که داور مسابقه می‌توانست حرکت وحید امیری روی مهدی قایدی را پنالتی اعلام کند، پنالتی‌ای که علاوه بر تبدیل شدن به زودهنگام‌ترین پنالتی دربی، روند بازی را نیز تحت تاثیر قراردهد.

دقایق پایانی بازی به درگیری بازیکنان دو تیم انجام شد و حتی نیمکت نشینان نیز به زمین ریختند.

شهریار مغانلو، وحید امیری، حامد لک و عیسی آل کثیر همگی از پرسپولیس و سیاوش یزدانی و محمد نادری از استقلال اخطاری‌های این بازی بودند.
در دقایق پایانی بازی فرشاد فرجی از پرسپولیس و یک نیمکت نشین استقلال با دریافت کارت قرمز اخراج شدند.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سید جلال حسینی، سیامک نعمتی(۴۶- فرشاد فرجی)، وحید امیری، کمال کامیابی‌نیا(۴۶- میلاد سرلک)، احمد نوراللهی، احسان پهلوان، مهدی ترابی، عیسی آل‌کثیر (۹۰- مهدی عبدی) و شهریار مغانلو (۸۱- علی شجاعی)

ترکیب استقلال: محمدرشید مظاهری، محمدحسین مرادمند(۶۰- شیخ دیاباته)، سیاوش یزدانی، عارف غلامی (۹۰- محمد دانشگر)، محمد نادری، مسعود ریگی، مهدی مهدی‌پور(۸۰- داریوش شجاعیان)، وریا غفوری، هروویه میلیچ(۶۰- فرشید اسماعیلی)، مهدی قایدی و امیرارسلان مطهری (۹۰- آرمان رمضانی)

با این نتیجه پرسپولیس با ۴۵ امتیاز درحالی موقتا به صدر جدول صعود کرد از نظر تعداد بازی با سپاهان برابر است با این حال سپاهان در بازی این هفته خود یکشنبه با مس رفسنجان دیدار خواهدکرد و استقلال نیز با باخت در این بازی با ۳۴ امتیاز و افت دو پله‌ای به رده پنجم جدول سقوط کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر