نکونام: نمی‌گذارند تیم ما قهرمان شود و جام برای تیم دیگر است / قهرمانی مبارک تیمشان

سرمربی تیم فوتبال استقلال با از تساوی تیمش برابر نساجی و از دست دادن صدر جدول به رئیس فدراسیون و مسئولان سازمان لیگ اتهام زد که طرفدار تیم پرسپولیس هستند و نمی خواهند استقلال قهرمان شود!

نکونام: نمی‌گذارند تیم ما قهرمان شود و جام برای تیم دیگر است / قهرمانی مبارک تیمشان

به گزارش مملکت آنلاین، تیم فوتبال استقلال که تا هفته گذشته صدرنشین رقابت های لیگ برتر بود، شامگاه جمعه در هفته بیست و هشتم برابر نساجی مازندران به تساوی بدون گل رسید و صدر جدول را به پرسپولیس واگذار کرد.

جواد نکونام که از این اتفاق ناراحت بود بعد از تساوی تیمش برابر نساجی به انتقاد از داوری پرداخت و گفت: قضاوت امروز تیم ما یک طرف، بروید بازی تیم رقیب را ببینید که چه اتفاقی افتاد. چگونه اخراج کردند و چگونه برایشان پنالتی نگرفتند. بروید ببینید چه اتفاقاتی افتاد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در ادامه به رئیس فدراسیون فوتبال نیز اتهام وارد کرد و گفت: زمانی‌که مهدی تاج در فدراسیون بود من مربی تیم ملی بودم و کنار رفتم. می‌دانستم که با قضاوت نمی‌گذارند. امسال هم چندین و چندبار تکرار کردند.

وی با عنوان اینکه بازی ماو بازی تیم رقیب را هم نگاه کنید، ببینید چه بلایی در این چند وقت سر ما آوردند، افزود: فردی برای ما قضاوت کرده که یکبار در دیدار با مس رفسنجان با اشتباه کمک داور و او دو امتیاز از دست دادیم و امروز پنالتی تیم من را نگرفت.

وی ادامه داد: وی اجازه نداد تیمم فوتبال بازی کند، خطای پشت سر هم می‌گرفت، من داوری را می‌فهمم چون فوتبال بازی کرده‌ام. در بازی با مس دو امتیاز از ما گرفت، امروز هم دو امتیاز دیگر.

نکونام ادامه داد: یک روز یک نفر حرف درستی زد؛ یک جام برای یک تیم است. یک جام برای بقیۀ تیم‌ها. ما برای آن جام می‌جنگیم. جام شرافت، پاکی، تلاش، زحمت و مردانگی. در لیگی که ما می‌جنگیم ما برنده هستیم. آن یک جام هم مبارک آن تیم و کسانی که دوست دارند، باشد. اصلا به اتاق یکی از مسئولان سازمان لیگ می‌روید می‌بینید عکس پرسپولیس را جلوی کمدش گذاشته است!

انتهای پیام/

ارسال نظر