پایان سال با صدرنشینی استقلال / نکونام برنده نبرد کاپیتان‌های سابق تیم ملی

تیم فوتبال استقلال آخرین دیدار فوتبال ایران در سال ۱۴۰۲ را مقابل هوادار با پیروزی یک بر صفر به پایان رساند تا با صدرنشینی به استقبال نوروز برود.

پایان سال با صدرنشینی استقلال / نکونام برنده نبرد کاپیتان‌های سابق تیم ملی

به گزارش مملکت آنلاین، تیم‌های استقلال و هوادار در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر باشگاه‌های ایران امشب در ورزشگاه دستگردی به مصاف هم رفتند.

قضاوت این مسابقه را «علی صفایی» با کمک‌های «محمد عطایی» و «وحید سیفی» بر عهده داشت.

استقلال در آخرین بازی خود در سال ۱۴۰۲ مقابل هوادار به چیزی جز پیروزی و سه امتیاز کامل فکر نمی‌کرد. در روزی که پرسپولیس جدی‌ترین رقیب آنها پیکان را با ۲ گل شکست داد، جواد نکونام و تیمش چاره‌ای جز شکست دادن هوادار نداشتند.

هوادار که با مسعود شجاعی احیا شده است، در هفته گذشته به تراکتور باخت اما این بار در دستگردی می‌خواست خاطره تلخ ورزشگاه یادگار امام را به فراموشی بسپارد.

دقایق حساس

استقلال خیلی زود به گل رسید. در ثانیه چهل و سوم آبی‌پوشان به گل دست یافتند. کرنر به سود آبی‌پوشان اعلام شد و مهدی پور پشت توپ ایستاد و کوتاه به ابوالفضل جلالی پاس داد که سانتر او با ضربه سر آرمان سهرابیان به گل اول استقلال تبدیل شد.

دقیقه ۶: شوت سبحان پسندیده بازیکن تیم هوادار پس از برخورد با رافائل سیلوا راهی کرنر شد.

دقیقه ۱۵: مرتضی منصوری در پشت محوطه هجده قدم صاحب توپ شد اما شوت او توسط حسینی مهار شد.

دقیقه ۱۹: هوادار بهترین فرصت را برای زدن گل تساوی داشت‌. ارسال کرنر این تیم توسط مدافعان استقلال به صورت ناقص دفع شد تا کریم اسلامی صاحب توپ شود که شوت او با واکنش خوب حسینی با پای راست دفع شد. در ادامه توپ به داریوش شجاعیان رسید که شوت تماشایی او باز هم با واکنش عالی حسینی تبدیل به گل نشد.

دقیقه ۲۷: در کنار خط عرضی زمین به سود هوادار ضربه کاشته اعلام شد. داریوش شجاعیان، بازیکن سابق استقلال که ار انگیزه زیادی برای گلزنی در این مسابقه برخوردار بود، پشت توپ ایستاد اما ضربه مستقیمش توسط حسینی دفع شد.

دقیقه ۵۶: هوادار صاحب یک ضربه کاشته شد که شوت کریم اسلامی در چهارچوب جایی نداشت.

دقیقه ۶۳: ابوالفضل جلالی در جناح چپ حرکتی را آغاز کرد و پس از پیشروی به پشت محوطه جریمه هوادار شانس خود را برای شوت‌زنی امتحان کرد اما توپ با اختلاف زیادی از بالای دروازه حقیقی به خارج رفت.

دقیقه ۷۷: آبی‌پوشان تهرانی در ضد حمله صاحب موقعیت خوبی شدند. حرکت سریع آنها باعث شد تا توپ در هجده قدم هوادار به صالح حردانی برسد ولی ضربه این بازیکن به تور کنار دروازه حقیقی برخورد کرد.

دقیقه ۸۲: پاس حردانی از پشت محوطه استقلال به پیمان بابایی رسید. مهاجم آبی‌ها با عبور از مدافع هوادار فرصت خوبی را برای گلزنی پیدا کرد اما ضربه او با واکنش خوب حقیقی دفع شد.

دقیقه ۸۹: سانتر محمد عباسی از جناح راست با ضربه سر یونس شاکری همراه شد اما حسینی با یک دست و واکنشی دیدنی، دروازه تیمش را نجات داد.

تیم فوتبال استقلال با پیروزی در این مسابقه امتیازات خود را به عدد ۴۶ رساند تا همچنان در جایگاه اول باقی بماند و هوادار با شکست مقابل آبی‌پوشان تهرانی با ۱۹ امتیاز سیزدهم شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر