پیکان به تراکتور باج نداد

دیدار تیم های فوتبال پیکان و تراکتورسازی از هفته بیست و هشتم لیگ برتر با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

پیکان به تراکتور باج نداد

به گزارش مملکت آنلاین، دیدار تیم های فوتبال پیکان تهران و تراکتورسازی از هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال ایران به صورت همزمان با دیگر دیدارهای لیگ برگزار شد. این دیدار از ساعت ۱۹:۴۵ دقیقه در ورزشگاه پاس قوامین به قضاوت موعود بنیادی فر برگزار شد.

برای تیم پیکان میزبان محمدرضا دیناروند، محمد آژیر، امیرحسین صدقی، محمد ستاری، محمدحسین فلاح، دانیال جهانبخش، محمدجواد آزاده، فرشید اسماعیلی، سامان نریمان‌جهان، غلامرضا ثابت ایمانی و علی قربانی به عنوان نفرات اصلی راهی میدان شدند. هدایت این تیم بر عهده رضا عنایتی است.

همچنین حمید مطهری سرمربی تراکتور برای این بازی حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، میلاد کر، سعید کریم آذر، صفا هادی، سید مهدی حسینی، ریکاردو آلوز، سیامک نعمتی، مهدی هاشم‌نژاد و رحمان جعفری را راهی کارزار برابر پیکان کرد.

این دیدار به مانند سایر دیدارهای لیگ برتر فوتبال به احترام شهدای خدمت با یک دقیقه سکوت آغاز شد.

نیمه نخست بازی برای ۲ تیم موقعیت زیادی در بر نداشت در نهایت پرشورها در برابر خودروسوران ۴۵ دقیقه نخست را با تساوی به رختکن رفتند.

تراکتور و پیکان شرایط متفاوتی در جدول دارند. نماینده تبریز برای رسیدن به عنوان سوم تلاش می کند و پیکانی ها به دنبال کسب نتایج ایده آل در سه هفته پایانی هستند تا بقای آنان در لیگ تضمین شود.

این شرایط موجب تلاش بیشتری در نیمه دوم شد اما حملات ۲ تیم بر روی دروازه حریفان مثمر نبود تا در نهایت کار با تساوی بدون گل پایان یابد.

انتهای پیام/

ارسال نظر