تراکتور با پیکان سواری مدعی شد

دیدار تیم های تراکتور و پیکان در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال با برتری تیم تراکتور به پایان رسید.

تراکتور با پیکان سواری مدعی شد

به گزارش مملکت آنلاین، دیدار تیم‌های تراکتور تبریز و پیکان تهران در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۵ در ورزشگاه بدون تماشاگر یادگار امام(ره) با قضاوت احمد محمدی برگزار شد که در نهایت با برتری ۲ بر صفر میزبان به پایان رسید.

با حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاه تراکتور به‌خاطر تخلفات هوادارانش به برگزاری یک بازی بدون تماشاگر محکوم شده بود. به همین خاطر بازی این تیم مقابل پیکان بدون تماشاگر برگزار شد.

تراکتور در این فصل عملکرد سینوسی داشته است اما بعد از شکست مقابل استقلال تهران، موفق شد تیم‌های فولادخوزستان و گل‌گهر سیرجان را مغلوب کند و حالا به دنبال سومین برد متوالی خود بود.

در سوی مقابل پیکان که سومین حضور رضا عنایتی را روی نیمکت خود تجربه می‌کرد. سرمربی سابق تیم فوتبال امید کشورمان پیش‌ از این موفق شده بود ۲ تساوی مقابل آلومینیوم اراک و ذوب آهن اصفهان کسب کند و به دنبال کسب اولین پیروزی بود که در این امر ناکام ماند.

دقایق حساس

صفا هادی در دقیقه ۴۹ با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد تا کار برای شاگردان پاکو خمس در ادامه بازی سخت‌تر شود.

با این حال، تراکتوری‌ها در دقیقه ۷۰ قفل دروازه پیکان را باز کردند. مهدی عبدی تنها ۳ دقیقه زمان احتیاج داشت تا بعد از ورود به زمین برای تراکتور گلزنی کند. ارسال تند و تیز ریکاردو آلوز از روی نقطه کرنر، در محوطه جریمه در میانه راه به پای عارف آقاسی برخورد کرد و در نهایت به عبدی رسید و این بازیکن موفق شد با یک ضربه چکشی گل اول تی‌تی‌ها را به ثمر برساند.

این پایان درخشش عبدی نبود و در دقیقه ۹۰ مهدی هاشم‌نژاد پشت مدافعین پیکان به توپ رسید و پاس کات‌بک او پشت محوطه جریمه به عبدی رسید و این بازیکن با حرکت پا به توپ وارد محوطه جریمه شد و پس از عبور از محمد ناصری موفق شد گل دوم تراکتور را به ثمر برساند تا خیال هواداران این تیم از بابت کسب ۳ امتیاز راحت شود.

تراکتور با این پیروزی ۲۴ امتیازی شد و به رده سوم لیگ برتر صعود کرد و پیکان هم با ۱۰ امتیاز در جایگاه دوازدهم ایستاد.

انتهای پیام/

ارسال نظر