مساوی شیرین مس رفسنجان در اصفهان

تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در شرایطی که ۲ بر صفر از مس رفسنجان پیش بود در پایان ۹۰ دقیقه تلاش دو تیم به تساوی رضایت داد تا شاگردان ربیعی با حداقل امتیاز به نصف‌جهان باز گردند.

مساوی شیرین مس رفسنجان در اصفهان

به گزارش مملکت آنلاین، هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال امروز با قضاوت روح اله شریفی در شرایطی برگزار شد که مس رفسنجان در خانه و در ورزشگاه شهدای مس پذیرای ذوب‌آهن اصفهان بود.

نارنجی‌پوشان که در دیدار رفت ۲ بر یک به برتری رسیده بودند در این دیدار خانگی نیز به دنبال پیروزی و تصاحب ۳ امتیاز بازی بودند اما شاگردان محمد ربیعی خیلی زود و توسط فریبرز گرامی در دقیقه ۴ به گل رسیدند تا بازی با حساسیت بیشتری دنبال شود.

۱۰ دقیقه بعد رامتین سلیمان زاده (گل‌به‌خودی) نتیجه بازی را ۲ بر صفر به سود ذوب‌آهن کرد تا محرم نویدکیا و مس شب سختی را در پیش داشته باشند هر چند آنها در دقیقه ۴۱ یکی از گل‌ها را جبران کردند و توسط جلال الدین علی محمدی اختلاف را به حداقل رساندند.

در نیمه دوم و در دقیقه ۷۶ محمدمهدی محبی کار را به تساوی کشاند تا بازی ۲ بر ۲ شود و شاگردان محرم نویدکیا به بازی بازگردند. در ادامه تلاش دو تیم نتیجه‌ای در بر نداشت و بازی با همان ۴ گل به پایان رسید. با این نتیجه و با توجه به سایر دیدارهای این هفته در حال حاضر ذوب‌آهن اصفهان با ۲۷ امتیاز در رده هشتم و مس رفسنجان نیز با ۲۵ امتیاز و ایستادن در رده دهم سال ۱۴۰۲ را به پایان بردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر