استقلال خوزستان نمی‌خواهد سقوط کند / برد آبی‌ها در فولادشهر

تیم انتهای جدولی استقلال خوزستان با برتری مقابل ذوب‌آهن ۳ امتیاز حیاتی هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران را از آن خود کرد.

استقلال خوزستان نمی‌خواهد سقوط کند / برد آبی‌ها در فولادشهر

به گزارش مملکت آنلاین، هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۸:۴۵ دقیقه با جدال دو تیم ذوب‌آهن اصفهان و استقلال خوزستان در ورزشگاه فولادشهر در شرایطی آغاز شد که استقلال خوزستان به دنبال برد و فرار از منطقه خطر بود.

دقایق حساس

در دقیقه ۳۲ جواد آقایی‌پور برای استقلال خوزستان گل زد تا شاگردان سیروس پورموسوی به ادامه این بازی و پیروزی امیدوار شوند. در آخرین دقایق نیمه نخست محمد عرفان معصومی یک موقعیت گلزنی را به راحتی از دست داد و شوت آرام او در اختیار حسن پورحمیدی قرار گرفت. در پایان ۴۵ دقیقه نخست، تیم‌ها با همین نتیجه به رختکن رفتند تا کار در نیمه دوم دنبال شود.

در این نیمه و در دقیقه ۵۳ پیمان رنجبری برای دومین بار نماینده خوزستان را پیش انداخت تا بازی ۲ بر صفر و خیال آبی‌های خوزستان راحت‌تر شود. در ادامه دقایق بازی، تلاش ذوب‌آهن نتیجه‌ای در برنداشت و استقلال خوزستان برنده از زمین بازی خارج شد. استقلالی‌ها با ۱۵ امتیاز در رده چهاردهم جدول ایستاد و ذوب‌آهن نیز رده هفتم قرار گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر