سرمربی سپاهان: بعد از اخراج، سازماندهی تیم را از دست دادیم / گل نزدن یکی از دلایل باختمان بود

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ایران گفت: ضعف ما در خط دفاعی این بود که کارت قرمز گرفتیم و ضعف دیگری در این خط ندیدم.

سرمربی سپاهان: بعد از اخراج، سازماندهی تیم را از دست دادیم / گل نزدن یکی از دلایل باختمان بود

به گزارش مملکت آنلاین، ژوزه مورایس پنجشنبه شب در نشست خبری پس از دیدار تیم‌های سپاهان ایران و الهلال عربستان افزود: گلی که خوردیم ربطی به خط دفاعی ندارد بلکه به سازمان دهی تدافعی کل تیم مربوط است.

وی درباره خطای محمد دانشگر و اخراج وی گفت: این تکل اینقدر سنگین نبود که سبب مصدومیت بازیکن حریف شود اما این خطا کارت قرمز داشت.

مورایس اظهار کرد: امشب در برابر تیم خوبی بازی کردیم و زمانیکه یکی از بازیکنان ما اخراج شد با چالش مواجه شدیم و فشردگی یا همان سازماندهی تیم را از دست دادیم.

وی با بیان اینکه برخی مواقع سریع حمله می کردیم و بعضی اوقات نیز تصمیم درست نگرفتیم، افزود: زمانی که ۱۱ نفره بودیم، عملکرد خوبی داشتیم، با یک بازیکن کم‌تر مقابل بهترین ترکیب آسیا بازی کردیم، به رفتار بازیکنان افتخار می‌کنم، اما وقتی یک نفر از تیم ما کم شد، در مقابل بهترین آسیا باید سختی می کشیدیم.

مورایس با اشاره به اینکه اشتباه های کوچکی در بازی داشتیم، گفت: بهترین بازیکن زمین از تیم ما بود اما در لحظه های آخر ناظر بازی بهترین بازیکن را تغییر داد و همین بازیکن گل سوم الهلال را زد.

وی تاکید کرد: فقط کارت قرمز شانس ما را کم نکرد، بلکه ما موقعیت‌های زیادی داشتیم که از آن‌ها استفاده نکردیم، حتی قبل از گل اولی که خوردیم می‌توانستیم یک گل دیگر بزنیم؛ اما هیچ چیز تمام نشده است. 

مورایس با اشاره به اینکه ۱۱ ملی پوش در برابر ما بازی می کردند، تصریح کرد: فوتبال عدالت خود را در آینده نشان می دهد.

دیدار تیم‌های سپاهان ایران و الهلال عربستان از ساعت ۱۹:۳۰ پنجشنبه در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان برگزار شد و با نتیجه سه بر یک به نفع تیم الهلال به پایان رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظر