اعزام ۳ ورزشکار اسنوکر به مسابقات قهرمانی آسیا

سرمربی تیم ملی اسنوکر از اعزام ۳ ورزشکار اسنوکر به مسابقات قهرمانی آسیا دوحه قطر خبر داد.

اعزام ۳ ورزشکار اسنوکر به مسابقات قهرمانی آسیا

به گزارش مملکت آنلاین، کامران شهلا درباره ورزشکاران اسنوکر اعزامی به قهرمانی آسیا دوحه قطر اظهار کرد: امیر سرخوش، علی قره قزلو و میلاد کاشانی ۳ ورزشکار اسنوکر هستند که در مسابقات انتخابی تیم ملی از بین ۲۰ ورزشکار شرکت کننده، به عنوان نفرات برتر این رشته شناخته شدند که قرار است اواخر بهمن برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا به دوحه قطر بروند.

وی گفت: علی قره قزلو یکی از بازیکنان خوب ما در رشته اسنوکر است که به دلیل مشکل سربازی امکان شرکت در مسابقات برون مرزی را نداشت، اما الان یکی از بهترین و آماده ترین ورزشکاران ما در این رشته است و امیدوارم تا فینال قهرمانی آسیا دوحه قطر با سرخوش به هم نخورند.

سرمربی تیم ملی اسنوکر خاطرنشان کرد: در این رشته شرایطمان اکنون به گونه‌ای است که هر زمان به تورنمنتی اعزام شدیم همیشه با مدال برگشتیم، امیدواریم در این دوره سه سکو را به خود اختصاص دهیم.

شهلا همچنین از اعزام امیر سرخوش به مسابقات جهانی اسنوکر که با حضور ۲۴ ورزشکار برتر و حرفه‌ای این رشته اسفندماه در بوسنی برگزار می‌شود، خبر داد و افزود: سرخوش همانند حسین وفایی جزو ورزشکاران حرفه‌ای اسنوکر است و تنها نماینده اعزامی به بوسنی است که امیدوارم در این تورنمنت بتواند بهترین عملکرد را داشته باشد و همانند وفایی خود را در جهان مطرح کند.

سرمربی تیم ملی اسنوکر خاطرنشان کرد: حسین وفایی در حال حاضر از نظر رنکینگ نوزدهم حرفه ای های جهان است و آمادگی بسیار خوبی دارد و جزو کسانی است که در رشته اسنوکر حرف اول را می‌زند و با برترین‌های دنیا رقابت می‌کند. وی این توانایی را دارد که در آینده رنکینگ خود را ارتقاء دهد و حتی در جمع ۸ نفر برتر دنیا قرار بگیرد.

شهلا در پاسخ به این پرسش که آیا تصور می‌کنید در آینده ما پشتوانه‌های خوبی در اسنوکر همانند حسین وفایی داشته باشیم، افزود: سرخوش جزو ورزشکارانی است که در اسنوکر همانند حسین وفایی این رشته را به صورت حرفه‌ای دنبال می‌کند به جز او ورزشکاران دیگری نیز زیر ۲۱ سال داریم که آینده خوبی برای آن ها قابل تصور است و قطعا می‌توانند جای حسین وفایی قرار بگیرند.

وی درباره جایگاه این رشته در کشور گفت: اکنون ۳۰۰ باشگاه و ۳۱ استان داریم که در اسنوکر فعالیت می‌کنند و نسبت به قبل جایگاه خود را در بین رشته‌های ورزشی پیدا کرده است. اگر اسپانسرهای خوبی در این رشته سرمایه‌گذاری کنند ورزش جذابی است که در آینده می‌توانیم ورزشکاران زیادی را جذب این رشته کنیم.

شهلا در پایان گفت: اسنوکر یکی از رشته‌های درآمدزاست که ورزشکاران با کم ترین تجهیزات علاوه بر رقابت حرفه‌ای از طریق این رشته می‌توانند کسب درآمد نیز داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر