هفت برد اسنوکربازان ایران در روز نخست قهرمانی آسیا

ملی‌پوشان اسنوکر ایران روز نخست را با کسب هفت پیروزی پشت سر گذاشتند.

هفت برد اسنوکربازان ایران در روز نخست قهرمانی آسیا

به گزارش مملکت آنلاین، روز گذشته رقابت‌های اسنوکر تیمی و زیر ۲۱ سال قهرمانی آسیا به میزبانی کشورمان آغاز شد.

در روز نخست این رقابت‌ها ورزشکاران کشورمان با کسب ۷ پیروزی به کار خود پایان دادند.

در گروه A:

در این رقابت‌ها تیم ایران۲(سیاوش مزینی، آرمین خداپرست و علی روشنی کیا) با نتیجه سه بر صفر از سد کویت عبور کرد اما در ادامه نتیجه را سه بر ۲ به بحرین واگذار کرد.

در گروه B:

ایران۱ (امیرسرخوش، علی قره گوزلو و آرمان دیناروند) در گام نخست در مقابل تیم هنگ کنگ با نتیجه سه بر ۱ شکست خورده اما در ادامه تیم هند۲ را سه بر یک شکست دادند.

علی قره گوزلو با ثبت بریک ۱۱۳ در مقابل تیم هندوستان۲ در صدر جدول بریک قرار گرفت .

در بخش زیر ۲۱ سال:

در گروه A:

عرشیا خازنی در مقابل نمایندگان هند و عراق با نتیجه سه بر صفر و سه بر یک شکست خورد اما نماینده هنگ کنگ را سه بر یک شکست داد. یزدان مکرم نیز در مقابل جرجیس از عراق شکست خورد اما در ادامه کان از هنگ کنگ را شکست داد.

در گروه B:

علی لله گانی سه بر ۲ عرشیا طهرانی را شکست داد و طهرانی در بازی دوم نیز در مقابل احسان رمضان از پاکستان سه بر صفر شکست خورد. ادامه مسابقات این گروه فردا در اوج حساسیت ادامه پیدا می‌کند.

در گروه C:

شاهین سبزی در مقابل تیان وی چای(مالزی) به برتی سه بر یک دست یافت اما در ادامه به نمایندگان هند و هنگ کنگ نتیجه بازی را واگذار کرد. اما میلاد پورعلی دره چی(ایران) موفق شد کادیان(هند) را سه بر یک شکست دهد اما نتیجه بازی را به نماینده مالزی واگذار کرد.

در گروه D:

سید ارسلان باقری و تیرداد آزادی پور(ایران)به ترتیب در مقابل نمایندگان هنگ کنگ و هند با نتیجه سه بر ۲ و سه بر یک شکست خوردند اما امیدواره کار خود را از صبح فردا از سر خواهند گرفت.

رقابت‌های اسنوکر قهرمانی آسیا ۲۷خردادماه الی ۴ تیرماه برگزار می‌گردد.

انتهای پیام/

ارسال نظر