قهرمانی امیر سرخوش در اسنوکر ۶ توپ آسیا

امیر سرخوش ملی‌پوش اسنوکر ایران با غلبه بر حریف هنگ کنگی خود قهرمان مسابقات ۶ توپ آسیا شد.

قهرمانی امیر سرخوش در اسنوکر ۶ توپ آسیا

به گزارش مملکت آنلاین، در چارچوب روز پایانی مسابقات اسنوکر قهرمانی آسیا در تهران، امروز یکشنبه دیدار نهایی بخش ٦ توپ میان امیر سرخوش و «آچا هو مان» از هنگ کنگ برگزار شد.

سرخوش در این دیدار حریف خود را با نتیجه ۶ بر ۲ شکست داد و به عنوان قهرمانی مسابقات دست یافت.

دیدار نهایی بخش ۶ توپ مسابقات اسنوکر قهرمانی آسیا با حضور «موسی النعیمی» رئیس کنفدراسیون ورزش های بیلیاردی آسیا (ACBS) و هاشم اسکندری سرپرست فدراسیون بولینگ و بیلیارد و نایب رئیس آسیا برگزار شد.

سرخوش در حالی قهرمانی این دوره مسابقات را از آن خود کرد که در دوره پیشین مسابقات قهرمانی آسیا که در مالزی برگزار شد، به عنوان نایب قهرمانی دست یافت.
در آن دوره سیاوش مزینی قهرمان شد.

سرخوش در این‌ دوره مسابقات و پیش از دیدار فینال، «علی حسین» از عراق را در مرحله یک چهارم نهایی شکست داد سپس در مرحله نیمه نهایی مقابل «پنکاج ادوانی» رقیب سنتی خود از هند صاحب برتری شد.

در جدول رده بندی مسابقات ۶ توپ اسنوکر قهرمانی آسیا بعد از سرخوش و «چا هو مان» هنگ کنگی که در رده های اول و دوم قرار دارند، نمایندگان هند به نام «پنکاج ادوانی» و «کمال اولا» به صورت مشترک در رده سوم ایستادند.

علی قره گوزلو دیگر نماینده ایران در مسابقات اسنوکر قهرمانی آسیا بخش ۶ توپ بود که موفق به صعود از مرحله یک چهارم نهایی نشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر