سپاهان هفته به هفته مدعی‌تر از قبل / فولاد خوزستان هم نای مقاومت نداشت

تیم فوتبال سپاهان اصفهان موفق شد با نتیجه ۳ بر یک فولاد خوزستان را مغلوب کند تا شانس اول قهرمانی لقب بگیرد.

سپاهان هفته به هفته مدعی‌تر از قبل / فولاد خوزستان هم نای مقاومت نداشت

به گزارش مملکت آنلاین، دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و فولاد خوزستان در دیداری معوقه از هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۵ با قضاوت رضا عادل در ورزشگاه نقش جهان برگزار شد که در نهایت با برتری ۳ بر یک سپاهان به پایان رسید. شاگردان ژوزه مورایس این شانس را دارند که در صورت شکست استقلال در دربی پایتخت، به صدر جدول بازگردند.

فولاد که در این فصل اصلا شرایط خوبی را پشت سرنمی‌گذارد و در منطقه سقوط قرار گرفته است، با متوقف کردن استقلال در هفته گذشته نشان داد که می‌تواند حرف‌هایی برای گفتن مقابل مدعیان داشته باشد.

سپاهان بازی امروز را طوفانی آغاز کرد و موفق شد در دقیقه ۶ توسط فرشاد احمدزاده به گل اول خود دست پیدا کند. پاس رامین رضاییان در پشت محوطه جریمه به فرشاد احمدزاده رسید و این بازیکن با یک ضربه دقیق دروازه کنت را باز کرد.

حملات طلایی‌پوشان ادامه داشت و آنها موفق شدند در دقیقه ۱۲ اختلاف را به ۲ گل افزایش دهند. پاس رو به جلو تماشایی رامین رضاییان در محوطه جریمه با اشتباه مدافعین فولاد به شهریار مغانلو رسید و او موفق شد گل دوم را به ثمر برساند.

شاگردان ایگناسیو مارتینز موفق شدند در دقیقه ۳۰ یکی از گل‌های خورده را جبران کنند. پاس ساسان انصاری روی اشتباه مدافعان سپاهان به عادل ارغند رسید و این بازیکن موفق شد با یک ضربه روی پای تماشایی دروازه پیام نیازمند را باز کند.

آریا یوسفی در دقیقه ۶۷ با حرکت پا به توپ تماشایی توپ را به شهریار مغانلو در محوطه جریمه رساند و این بازیکن با پاس رو به عقب کاوه رضایی را در موقعیت گلزنی قرار داد و رضایی موفق شد ۵ دقیقه بعد از ورود به زمین گل سوم سپاهان را به ثمر برساند.

در دقیقه ۷۴ علی شجاعی به دلیل خطای شدید روی پیام نیازمند با کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج و این بازی در نهایت با نتیجه ۳ بر یک به اتمام رسید.

با این نتیجه سپاهان ۲۴ امتیازی شد و به طور موقت تا قبل از پایان دیدار استقلال و پرسپولیس در صدرجدول قرار گرفت. فولاد نیز با ۱۰ امتیاز در رتبه چهاردهم ایستاد.

انتهای پیام/

ارسال نظر