سومین برد پیاپی شهرداری گرگان در سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا

تیم بسکتبال شهرداری گرگان، در سومین بازی خود از سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا نیز به پیروزی رسید.

سومین برد پیاپی شهرداری گرگان در سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا

به گزارش مملکت آنلاین، رقابت‌های هفته سوم سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا در لیگ منطقه‌ای غرب آسیا، در حالی پیگیری شد که تیم شهرداری گرگان موفق شد با نتیجه ۱۰۰ - ۵۹ حریف خود را شکست داده و سومین برد متوالی‌اش در این رقابت‌ها را به دست آورد.

شاگردان مصطفی هاشمی که موفق شده بودند در بازی‌های اول و دوم خود تیم‌های ساجس لبنان را در لبنان و الاتحاد اهلی سوریه را در تهران شکست دهند، امشب (چهارشنبه - ۲۲ آذر ۱۴۰۲) مهمان خود النفت عراق را هم شکست دادند تا با سه برد متوالی، مقتدرانه در صدر جدول گروه A مسابقات قرار بگیرند.

شهرداری گرگان در سه بازی گذشته خود نیز موفق شده بود حریفان خود را با امتیاز بالای ۱۰۰ شکست دهد که این کار را برای چهارمین بازی متوالی انجام داد.

نتایج چهار کوارتر این دیدار به شرح زیر رقم خورد:

  • کوارتر اول: ۲۵-۱۱ شهرداری گرگان 
  • کوارتر دوم: ۱۵-۱۷ النفت بغداد
  • کوارتر سوم: ۳۲-۱۲ شهرداری گرگان
  • کوارتر چهارم: ۲۷-۱۹ شهرداری گرگان 

از نکات قابل توجه این دیدار، یک دقیقه سکوت بازیکنان دو تیم در ابتدای بازی بود. فیبا آسیا برای احترام به روح مرحوم محمود مشحون، رئیس سابق فدراسیون بسکتبال ایران که روز ۱۹ آذر درگذشت، اعلام کرده بود که در بازی‌های این هفته همه تیم‌ها یک دقیقه سکوت کنند.

پیکر مرحوم محمود مشحون، صبح امروز (چهارشنبه - ۲۲ آذر ۱۴۰۲) از سالن بسکتبال آزادی تشییع و در قطعه نام آوران بهشت زهرا (س) به آغوش خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر