برد شهرداری گرگان در نخستین بازی سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین بازی خود از سوپر لیگ غرب آسیا به پیروزی رسید.

برد شهرداری گرگان در نخستین بازی سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا

به گزارش مملکت آنلاین، فصل دوم رقابت‌های سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا در لیگ منطقه‌ای غرب آسیا، بامداد امروز (پنج‌شنبه - ۲۵ آبان ۱۴۰۲) با پیروزی نماینده ایران مقابل نماینده لبنان در دیدار افتتاحیه آغاز شد.

تیم شهرداری گرگان که تنها نماینده ایران در این رقابت‌ها است، بر خلاف دوره گذشته (فصل نخست) این رقابت‌ها، کار خود را با پیروزی ۷۴ - ۸۶ مقابل میزبان خود تیم «ساجس» لبنان آغاز کرد. این در حالی است که گرگانی‌ها فصل قبل را با باخت آغاز کرده بودند.

شاگردان مصطفی هاشمی در این دیدار از همان ابتدا با وجود تشویق و فشار زیاد هوادارانی لبنانی حاضر در سالن «غزیر کلاب»، نبض بازی را در اختیار گرفتند تا نهایتا با ۱۲ امتیاز برتری، پیروز بازی شوند.

کوارترهای اول و دوم این دیدار با نتایج ۱۴-۲۵ و ۱۴-۱۹ به سود شهرداری رقم خورد تا شاگردان هاشمی با برتری ۲۸ - ۴۴ به رختکن بروند. در نیمه دوم اما میزبان به خودش آمد و فشار بیشتری به نماینده ایران آورد، اما نهایتا کوارتر سوم ۲۴-۲۴ مساوی شد تا با وجود پیروزی ۲۲-۱۸ ساجس در کوارتر چهارم، این تیم شهرداری گرگان باشد که مجموعا ۷۴ - ۸۶ برنده این دیدار حساس می‌شود.

شاگردان مصطفی هاشمی در گروه A لیگ منطقه‌ای غرب آسیا با تیم‌های النفت عراق، الاتحاد اهلی حلب و ساجس لبنان همگروه‌اند. در گروه B این لیگ نیز الریاضی لبنان، الاهلی امان، الوحده سوریه و ارتدوکس بیت ساحور فلسطین حضور دارند.

برنامه سایر بازی‌های شهرداری گرگان به شرح زیر است (ساعت‌ها به وقت ایران است):

شهرداری گرگان - الاتحاد اهلی حلب؛ چهارشنبه ۸ آذر، ساعت ۲۰:۰۰ (میزبان)
شهرداری گرگان - النفت عراق؛ چهارشنبه ۲۲ آذر، ساعت ۲۰:۳۰ (میزبان)
شهرداری گرگان - ساجس لبنان؛ پنج‌شنبه ۲۱ دی، ساعت ۱۹:۳۰ (میزبان)
الاتحاد اهلی حلب - شهرداری گرگان؛ پنج‌شنبه ۱۲ بهمن، ساعت ۱۹:۳۰ (مهمان)
النفت عراق - شهرداری گرگان؛ دوشنبه ۲۳ بهمن، ساعت ۱۹:۳۰ (مهمان)

انتهای پیام/

ارسال نظر