برد ارزشمند آلومینیوم اراک در آبادان

تیم فوتبال آلومینیوم در یک بازی جنجالی موفق شد صنعت نفت را در آبادان شکست دهد.

برد ارزشمند آلومینیوم اراک در آبادان

به گزارش مملکت آنلاین، تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و آلومینیوم اراک امروز جمعه از ساعت ۱۵ در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر در ورزشگاه تختی آبادان روبروی یکدیگر قرار گرفتند که در پایان تیم آلومینیوم موفق شد با نتیجه دو بر یک میزبان خود را شکست از پیش رو بردارد.

شاگردان سیدمجتبی حسینی که در چند هفته اخیر نتوانستند نتایج خوبی بگیرند، بازی را طوفانی شروع کردند و توانستند توسط محمدامین کاظمیان در ثانیه ۵۸ به گل نخست خود برسند.

محمدرضا خانزاده مدافع صنعت نفت آبادان در دقیقه ۳۷ طی مدت ۷۰ ثانیه با دریافت دو کارت زرد از زمین بازی اخراج شد تا کار برای تیمش سخت‌تر شود.

صنعت نفت که نمی‌خواست در خانه خود بازنده باشد، در دقیقه ۲۷ صاحب یک ضربه آزاد با فاصله دور از دروازه شد اما یوسف کی شمس با یک ضربه بسیار دقیق موفق شد بازی را به تساوی بکشاند.

این پایان کار در نیمه نخست نبود چرا که آلومینیوم توانست یک بار دیگر از حریف خود پیش بیفتد. در دقیقه ۴۳ رضا جبیره با پاس کاظمیان در موقعیت دروازه خالی قرار گرفت و توانست نتیجه را دو بر یک کند.

نیمه دوم این دیدار حواشی عجیب و جالبی داشت. در حالی که در دقیقه ۵۴ به دلیل خطای دروازبان صنعت نفت روی یونس اکبرپور بازیکن آلومینیوم یک پنالتی به سود این تیم گرفته شده بود اما داور بازی این رای را پس از درگیری‌های زیادی که در زمین رخ داد، برگرداند تا بازی با همان نتیجه دو بر یک پیگیری شود.

در نهایت این دیدار جنجالی در حالی که ۱۵ دقیقه وقت اضافی داشت، با نتیجه دو بر یک به سود آلومینیوم به پایان رسید تا مجتبی حسینی و شاگردانش سه امتیاز ارزشمند از آبادان به سوغات ببرند.

آلومینیوم با این پیروزی ۱۷ امتیازی شد و در رده هفتم جای گرفت. صنعت نفت نیز با این شکست ۱۰ امتیازی باقی ماند و در رده سیزدهم قرار گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر